Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En Amino har alvorligt brug for DIN hjælp - Nødsituation hvor DU kan gøre en forskel.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Aminoen Lars, der er SEO-mand er bosiddende i Kenya. Han er blevet alvorligt syg, er blevet opereret og ligger PT i respirator. Hans forsikringer dækker ikke den behandling på intensiv han har fået, og trods at en intensivplads i Kenya koster 1/2 del af i DK - så render det MEGET stærkt. 

Jeg har ikke er personligt forhold til Lars, men har været kunde hos Lars, og arbejdet lidt sammen med ham også. Det er nu at DU, vi og jeg kan være med til at gøre en forskel ved at lave en donation. ALT tæller - ligemeget om det er 2 min og 25 kroner, 250 kroner eller mere. Tiden går og Lars har 2 sønner, der har brug for at han bliver rask! Han er i bedring - Som jeg har forstået det, mener lægerne at han kan komme ud af Respirator om 1-2 uger, men konsekvensen, hvis intensiv regningen ikke bliver betalt er fatal. 

Link til facebook side:

https://www.facebook.com/pages/Hj%C3%A6lp-Lars-hjem-til-sine-s%C3%B8nner/744484895621262?sk=info&tab=page_info

Betalingsinfo fra facebook side: 

Hjælp vores far ved at give et bidrag

Hvis det er indbetaling her fra Danmark skal du oplyse reg. nr. 9385 og konto 4583788986.

Hvis der skal overføres fra udlandet skal afsender have oplyst følgende:

Swift: spnodk22
IBAN: DK4893854583788986

Dit bidrag kan redde vores far - Vi vil være dig evigt taknemmelig!

PS - dette er ikke en and! Jeg har personligt være i dialog med en af Lars nærmeste, og kan bekræftige at det er alvor. 

Håber at vi sammen på Amino kan være med til at gøre en forskel. 

Link til hændelsesforløb på FB:

https://www.facebook.com/pages/Hj%C3%A6lp-Lars-hjem-til-sine-s%C3%B8nner/744484895621262?sk=info&tab=page_info

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu krydser vi fingrer!

Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Jeg håber at han snart bliver rask.
Jeg føle, at vi alle er forpligtet til støtte hinanden.
Nok har jeg ikke de store penge for tiden, så vælger støtte med 100kr.

Gruden til jeg skriver åbent om det her, er andre også får mid od lyst til støtte et menneske som har brug for hjælp
Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er SKIDE godt SokkePusher!  

ALT tæller. Den store forskel ligger ikke i om folk har råd til at give 10 kroner eller 1000 kroner, men om de vil bruge de 2 min det tager at lave en kontooverførsel.

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak SokkePusher - absolut alle beløb er værdsat!

Og tak til dig Jacob for at bringe denne besked videre. Jeg arbejder dagligt sammen med Lars, og vi er heldigvis godt på vej mod at finde en betaling til hospitalsregningerne, men der er stadig et stykke vej endnu.

Som du siger hvis vi ikke når i mål er konsekvensen fatal, så venner og familie arbejder non-stop på at få midler til at betale de regninger, nu hvor vores egne konti er blevet hevet i nul. Senest fik jeg en besked for en time siden fra en nevø, der var igang med at samle penge gennem nevø og niece konstellationerne.

Deling af facebookgruppen og likes til den vil også være meget værdsat, så flere mennesker kan komme til at se indsamlingen.

https://www.facebook.com/pages/Hj%C3%A6lp-Lars-hjem-til-sine-s%C3%B8nner/744484895621262

Partner - KH-Online.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)