Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du et godt booking system?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som overskrift skriver, søger jeg et rigtig godt bookingsystem som egner sig til vores virksomhed.

Vi er et tolkebureau som modtager daglig 10-25 bestillinger, landet over. På nuværende tidspunkt er vores bookingsystem ikke optimal og til tider er der bøvl med det.. Dette belaster vores kontor ansatte rigtig meget, da de bliver nød til at udfør deres arbejde manuelt.

fx kunde sender bestilling via e-mail. med mødested. dato. tidspunkt. sprog og kontakt info. Kontoret indtaster dem i (oplysningsskemaer / Word / Excel) og finder den nærmeste tolk, der kan varetage opgaven og sender det udfylde skema til tolken.

-Der er for meget arbejde i det og det tager for meget tid.

-Derfor søger jeg følgende bookingsystem og program som skal kunne:

(program) Regne ud hvilken ansat der er nærmest opgaven. -Evt. man kan skrive dem alle ind, deres post nr, sprog osv.

Bookingsystem - kunde indtaster alle oplysninger inde på website login. Efter udfyldt overfører den selv til skema og vi sætter kun navn, sprog og adressen på tolken der skal varetage opgaven. Derefter sender vi den til tolken?

Jeg er lidt træt.. så har ikke lige så mange gode ideer nu.. har i forslag er i meget velkommen. Kender i noget i forvejen? Kan det udvikles?

Tusind tak for jeres hjælp.

Fra Flensborg
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 4
Fra  bitfork Skrevet kl. 04:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

De fleste systemer jeg kender, kan en noget det du efterspørge, men min erfaring siger mig at der er altid noget der mangler og det kommer så til at tage tid og koster efterfølgende at få tilpasset.

Men jeg vil kunne levere et booking system, udviklet til jeres specifikke behov, også til en fornuftig pris

Hvis du er interesseret i at se referencer og høre mere er du meget velkommen til at sende mig en PN

MvH Ib

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David
Vi udvikler også specialtilrettede bookingsystemer. Her kan du kan læse mere om vores bookingsystem.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)