Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig webshopløsning søges

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Da jeg efterhånden har haft SÅ mange problemer med at få startet en webshop løsning op, er jeg ved at rive hårene ud ad hovedet, så NU skal jeg have hjælp.

Jeg skal køre min shop som hobby, så jeg har ikke et stort budget. Derfor har jeg valgt en gratis Tictail løsning, hvor jeg så kan bygge "moduler" på, hvilket tiltalte mig. Lige indtil jeg fandt ud af, at løsningen ikke kan alt det jeg har brug for - og jeg var ellers parat til at åbne shoppen inden for et par dage!!

Pga mit stramme budget, tiltaler en månedsbetaling mig, er dette ikke muligt, skal det være en total-billig-amino-pris som opstart :)

Jeg er opmærksom på mange webshop løsninger, men de fleste skal man betale et højt månedlig abonnement, samt betale i store rater ad gangen.

Hiiilfe! :)

Finkena

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke lave en webshop i Prestashop og gennem ditwebhotel.dk kan du få det fra 5kr pr måned. det bliver ik billigere.

du har garanteret domæne så det er bare at flytte det.

Håber det hjælper

Vh

TomN

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Det er også en super løsning, men har brug for at der er en der sætter løsningen op for mig, så jeg stort set kun skal smide produkter på. Har ikke tiden og overskuddet til at sætte mig ind i opsætningen, da jeg er så langt bagud med opstart af shoppen.

Men det er absolut en god løsning, hvis jeg kan finde en der mod betaling, vil sætte det op :)

Finkena

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er dit budget og din tidsramme?

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 2
Fra  Niipit Skrevet kl. 05:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Prøv at kigge E-hjemmeside Den er super nem at køre i og koster lige under 1000 kr for et år.

Den virker og kan varmt anbefales.

Helet

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har domæne og det bare er overflytning til ditwebhotel.dk så er det intet problem

Prestashop er med 1 klik installation, det betyder du skal trykke 1 gang så er det installeret.

Yderligere er alle moduler du køber ved siden af, i prestashop og du kan se deres udvalg her :)

Vores Emmasverden er lavet i Prestashop

En unik samling af specielt legetøj hos Emmasverden

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Ideen fra starten har været, at jeg skulle ligge i et virituelt shoppingcenter, hvor jeg betaler kommission af mit salg, og intet andet. Deres løsning er desværre ikke klar endnu, og jeg har behov for at starte op inden jul, så jeg kan få julesalget med.

Så jeg havde faktisk ikke afsat et budget, da det ikke var relevant.. Før nu.

Tidsrammen er nem - i går! :)

Finkena

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Helet21:

Hejsa.

Prøv at kigge E-hjemmeside Den er super nem at køre i og koster lige under 1000 kr for et år.

Den virker og kan varmt anbefales.

Helet

Tak for det, jeg kender dem godt. Den mangler dog et par enkelte ting, jeg gerne vil have :)

Finkena

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det kan jeg desværre ikke hjælpe med.

Held og lykke med iværksætteriet :-)

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er umuligt at anbefale et egnet produkt, når du ikke:

1) Siger hvad budgettet er / månedlige omkostninger til hosting

2) Ikke skriver hvad for funktionalitet du skal bruge / der er afgørende for dig

3) Hvis du vil have en 'total-billig-amino-pris', så bliver du nød til at være ærlig omkring deadline. I går er ikke så konstruktivt

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)