Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker du at blive selvstændig men mangler en ide?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er en ung iværksætter med mange bolde i luften. Til dagligt beskæftiger jeg mig med min egen virksomhed, Kastberg Is. I forbindelse med en forretningsrejse til en ismesse i Italien kom jeg i kontakt med produktet Bluefoot.

Bluefoot er et produkt som bliver brugt af mange forskellige virksomheder i forskellige brancher. De potentielle og primære kunder er ejendomsmæglere, fitness centre, børnehaver, sygehuse, fødevarevirksomheder, produktionsvirksomheder osv. Bluefoot hjælper til at opretholde et rent miljø på en yderst nem og effektiv måde.

Som jeg ser det, går udviklingen i samfundet mod et større fokus på rene og bakteriefri miljøer. Det er uanset branche og arbejdsområde. Derfor er det vigtigt, at virksomheder kan leve op til den standard der forventes af kunder, virksomheder og lovgivning.

Jeg har i dag eneforhandling på Bluefoot i hele Skandinavien, og jeg har også købt et mindre varelager hjem på to forskellige Bluefoot-produkter (Prime-modellen og den Professionelle-model). Se mere om produkterne her: http://www.bluefoot.it/en/products/products.aspx

Da jeg selv har for travlt til forvalte Bluefoot grundet min anden virksomhed Kastberg Is, er jeg interesseret i at sælge min kontakt med eneforhandlingen samt det mindre varelager, som jeg har indkøbt.

Bluefoot er en rigtig god mulighed for dig, som går med en iværksættertrang i maven.


Kontakt mig venligst hvis du er interesseret eller har spørgsmål til produktet. Så tager vi en uformel snak om mulighederne.

Mit mobilnummer er 30 26 56 74.

Med venlig hilsen

Joachim Kastberg.


Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joachim.

Vi er to iværksættere, som begge mangler et nyt projekt at kaste os over.

Vi er meget interesseret i, at høre mere om Bluefoot!

Må jeg ringe til dig i morgen formiddag?

mvh Andreas Dalbøge 

Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas.

Du er velkommen til at ringe og høre nærmere. 30 26 56 74

Mvh Joachim

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

ser da interessant ud som opstart for en iværksætter med lyst til at bygge en forretning op :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er det bestemt også! :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)