Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integration af Pacsoft til Woocommerce

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! Kan det virkelig passe at man skal ud og betale endnu et månedligt abonnement for at få fat i en integration mellem Pacsoft of Woocommerce? Det fatter jeg simpelthen ikke! Er det simpelthen ikke muligt at få fat i et plugin gratis eller i det mindste som en engangsydelse?

Glæder mig til at høre fra jer!

Mvh. Mathias

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være så fedt!

Har ledte de sidste par dage uden held. Virkelig utroligt de ikke selv har lavet et plugin.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Littlethings.dk

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes også det er underligt at de ikke selv laver plugins til alle udbredte webshops. Det må være nemt for et nyt transportfirma at komme på markedet ved at udbyde gratis integrationssoftware til de almindeligste webshops. Nå, måske har jeg bare misforstået hvordan det fungerer.

Integrationen leveres vel af f.eks. denne firma http://www.pakkelabels.dk/ ? Ellers har jeg evt også misforstået dette.

www.isos.dk- IT support

Tilmeldt 9. Nov 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

De leverer en integration ja, men det har intet med pacsoft at gøre :) Deres integration kan desværre heller ikke tilbagesende oplysninger som track & trace..

Det er et rigtig godt alternativ men ville da ønske at der var en integration til pacsoft nu hvor jeg har en aftale med dem :)

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

MrCold:

De leverer en integration ja, men det har intet med pacsoft at gøre :) Deres integration kan desværre heller ikke tilbagesende oplysninger som track & trace..

Det er et rigtig godt alternativ men ville da ønske at der var en integration til pacsoft nu hvor jeg har en aftale med dem :)

OK Kender ingenting til området. Forventede dog at de bare fungerede som mellemmand mellem en webshop ejer og PostDK/GLS - hvordan det lavpraktisk foregår kan jeg ikke rigtig læse mig ud af.Ej eller hvad de tager for priser og for hvad  :)

De skriver faktisk på deres hjemmeside - under FAQ - "Ja. Al pakkepost sendt med Post Danmark og GLS har Track & Trace-nummer."

www.isos.dk- IT support

Tilmeldt 9. Nov 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret i at de fungerer som et mellemled mellem post dk og en og ja prisen er den samme som post dk. De kan også give track & trace, men det jeg snakkede om var at det ikke var muligt at få sendt track & trace tilbage til systemet automatisk. Så der er stadig en del manuelt arbejde som skal gøres. Savner lidt mere automatik ;)

Tilmeldt 30. Sep 13
Indlæg ialt: 4
Fra  Smart Send ApS Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom dette er et gammelt indlæg vil jeg tillade mig at svare på spørgsmålet.

Det er korrekt at Post Nord (Pacsoft) ikke selv har lavet en WooCommerce integration (eller til noget andet fragtsystem for den sags skyld).

Der er lavet mange tredjepartsløsninger, herunder Smart Send Logsitics, Pakkelabels.dk og vConnect, som alle fungerer som bindeled mellem WooCommerce og Pacsoft. Selvom en lang række af modulernes funktionerne er tilsvarende, så adskiller modulerne sig i nogen grad på funktionalitet og pris.

Det WooCommerce modul som vi (Smart Send ApS) har udviklet hedder Smart Send Logistics. Med det modul bliver Track&Trace koden overført til WooCommerce ved generering af labels direkte fra WooCommerce.

Fælles for alle modulerne er at de ønsker at automatiserer den tidskrævende opgave det kan være at lave labels til sine ordre.

Jeg håber at ovenstående giver lidt klarhed over hvad der er på market og at vi anbefaler alle at læse specifikationerne på alle moduler på market inden der tages et valg.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pakkelabels.dk har udviklet et simpelt, brugervenligt og gratis fragtmodul til WooCommerce-shops.

Med fragtmodulet kan du bl.a. tilbyde valgfrit udleveringssted/Pakkeshop-vælger til dine kunder.

Fragtmodulet understøtter DAO365, GLS og Post Danmark/PostNord og er helt gratis for brugere på Pakkelabels.dk.

Modulet giver mulighed for følgende:

- Tilbyd flere transportører fra samme plugin
- Valgfrit udleveringssted/Pakkeshop-vælger i pop-up som er mobilvenlig
- Liste af nærmeste afhentningssteder
- Visning af nærmeste afhentningssteder på kort
- Understøtter både fri fragt og fast fragtpris
- Tilbyd gratis fragt hvis kunden køber over et bestemt beløb
- Informationerne bliver gemt ned på ordren

Læs om hvordan du opsætter fragtmodulet her:

https://www.pakkelabels.dk/integration/woocommerce-fragtmodul/

Har du brug for hjælp, så er du velkommen til at kontakte vores kundeservice, der har åbent hverdage mellem 9-16 :-).

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

MrCold:

Hej Aminoer! Kan det virkelig passe at man skal ud og betale endnu et månedligt abonnement for at få fat i en integration mellem Pacsoft of Woocommerce? Det fatter jeg simpelthen ikke! Er det simpelthen ikke muligt at få fat i et plugin gratis eller i det mindste som en engangsydelse?

Glæder mig til at høre fra jer!

Mvh. Mathias

Hej Mathias

Jeg arbejder selv med Weebio.dk - Her koster det ikke ekstra at bruge Post Danmark Pakkepost Pacsoft integration, GLS pakkeshop eller Pakkelabels.dk - Jeg har i øvrigt altid syntes det var noget underligt noget at du som webshop ejer skal betale penge for noget der gratis bliver stillet til rådighed fra Post Danmark, GLS og pakkelabels.dk 

God arbejdslyst!!

René

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)