Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige VPS'er i Danmark? Se her!

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

In & Outbound Datacenter:

Ved at mitigere uønsket trafik, fra det ønskede trafik, samt sørger vores ddos secure box for, at vores netværk opretholdes under angreb, vha. rerouting, cluster loadbalancing m.fl.


Hvordan laver I traffic mitigation hvis der modtages en mængde trafik der er større end jeres linje? Hvis attacktrafikken overstiger kapaciteten af linjen så er en “DDoS secure box” ikke god for meget, da der er mere trafik en de kan absorbere. Generelt, så er intern DDoS mitigation ligegyldigt, hvis man får mere trafik end ens linje kan tåle.

In & Outbound Datacenter:
Iøvrigt er det som nævnt på siden, OpenVZ software containere (som også benyttes af f.eks Digital Ocean, vps.net m.fl.)


Du nævner flere gange at OpenVZ også benyttes af DigitalOcean. Det er ikke sandt. OpenVZ er containers/OS-virtualisering hvor alle guests deler diverse libraries og kernel med hosten.

DO (og mange af de andre lign.) benytter sig af KVM som er hardwarevirtualisering og ikke baseret på containers. Med KVM kan man eksempelvis virtualisere Windows, FreeBSD osv. (DO gør det ikke, men det er et valg - ikke en teknisk begrænsning). Det kan man ikke med OpenVZ (medmindre man kører den kommercielle Virtuozzo på Windows, men det er noget hø), fordi det som sagt kun er containers. Isolationen i KVM er langt bedre.

OpenVZ har limited iptables support i containers, OpenVZ tvinger hw nodens kernel på gæsten. Derudover er OpenVZ i langt højere grad bygget til overprovisionering end KVM er.

Så lad os lige få den manet i jorden én gang for alle: OpenVZ er _ikke_ det samme som KVM. VPS.net bruger heller ikke OpenVZ, de bruger Xen, der ligesom KVM er hardwarevirtualization og ikke containers.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

In & Outbound Datacenter:
Det vil sige, at vores servere er placeret i et dansk datacenter, med alt det som hører sig til

Det lyder rigtigt spændende og en god tilgang til det at være hoster i dagens Danmark.
Jeg kan ikke finde oplysninger om hvilket datacenter I er i - er det jeres eget eller er den en housing løsning?

Jeg kan heller ikke finde jeres SLA og evt. revisionsrapporter (Eks. 3402-T2 eller lign.) på siden, kan du henvise til dem?
Det er svært at bedømme om I er builders eller sellers hvilket kan være ret væsentligt for kunden når de vælger et sted til deres data og især når der er tale om virtuelle servere. Har I selv kontrol over jeres hardware eller er det et lejet virtuelt datacenter? 

Ud fra din indledning på indlægget, så antager jeg at I henvender jer til teknisk kompetente kunder, der har en holdning til hvordan deres data håndteres, derfor vil det være en fordel for jer at oplyse de detaljer på siden.

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 53
Fra  SSDVPS Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Med alt respekt for dit indlæg og dine holdninger/meninger, så er dette komplet irrelevant for vores salgsopslag.
Hvis du ikke ønsker, eller har et ønske om at handle ved os, hvad enten det må være fordi DO gør dit eller dat, så er vi som sagt hverken DO, VPS.net, Dandomain m.fl.

Hvordan vi mitigerer er denne sag ligegyldig, og hvilket hardware vi bruger, om det sidder internt, foran coreswitche, bagved routningsudstyr m.v. er selvfølgeligt ikke noget vi vil debattere offentligt, hverken med dig eller Mikkel Kjær.

Hold venligst denne tråd ren for salgsspørgsmål der er direkte relateret til VORES produkt.

PFT :) 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 53
Fra  SSDVPS Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:

Det lyder rigtigt spændende og en god tilgang til det at være hoster i dagens Danmark.
Jeg kan ikke finde oplysninger om hvilket datacenter I er i - er det jeres eget eller er den en housing løsning?

Jeg kan heller ikke finde jeres SLA og evt. revisionsrapporter (Eks. 3402-T2 eller lign.) på siden, kan du henvise til dem?
Det er svært at bedømme om I er builders eller sellers hvilket kan være ret væsentligt for kunden når de vælger et sted til deres data og især når der er tale om virtuelle servere. Har I selv kontrol over jeres hardware eller er det et lejet virtuelt datacenter? 

Ud fra din indledning på indlægget, så antager jeg at I henvender jer til teknisk kompetente kunder, der har en holdning til hvordan deres data håndteres, derfor vil det være en fordel for jer at oplyse de detaljer på siden.

De bedste hilsner
/Brian 



Hej Brian.

Vores SLA vil være at finde på vores hovedside så snart den er revisioneret (den er lavet, dog ikke lavet tilgængelig til download endnu). DOG er vores SLA uvedkommende for dette produkt, da vores SLA kun er gældende for kunder der tilkøber dette på vores VMware hypervisor. Vi kan ikke tilbyde SLA/Udvidet support til vores billige vps'er. Det er et produkt der er tiltænkt til dev/r&d miljøer og andet ej-kritisk data.

Vores ISO og ISAE er komplet irrelevante for BilligVPS.dk - dog skal vi hjertens gerne hjælpe dig videre med produkter hvor revision, SLA, ISO og ISAE er relevante.

Jeg nævner IGEN - at dette er et BILLIGT VPS alternativ (til de som måtte mangle dette) til de forholdsvis meget dyrere løsninger hos os, hvor dette indgår.

Jeg kan godt fornemme at tonen/forventningsafstemningen med blandt andet dit, og andres spørgsmål - at I desværre nok skyder meget ved siden af, i forhold til hvad en Billig VPS er og bør bruges til.

Kontakt os i dagtimerne på vores telefon, såfremt du er interesseret i at erhverve dig virtualisering/dedikering/housing m.fl hvor SLA/Certficeringer kan gøre sig gældende. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

In & Outbound Datacenter:
DOG er vores SLA uvedkommende for dette produkt, da vores SLA kun er gældende for kunder der tilkøber dette på vores VMware hypervisor. Vi kan ikke tilbyde SLA/Udvidet support til vores billige vps'er.

Øh, der mister du lige mig - I bør da have en SLA for alle jeres produkter - SLAen for jeres billige produkt, uden support, skal så blot oplyse om det og være tilpasset det serviceniveau der gælder for produktet. (Det ligger jo i navnet)

In & Outbound Datacenter:
Jeg kan godt fornemme at tonen/forventningsafstemningen med blandt andet dit, og andres spørgsmål - at I desværre nok skyder meget ved siden af, i forhold til hvad en Billig VPS er og bør bruges til.

Så beklager jeg, men din indledning lægger ligesom op til at dem der er "trætte" af danske hostere der "under påskud" osv., kan få seriøs hosting hos dig. Det har jeg, og flere, så misforstået.

Jeg læste det som om du profilerede et kvalitetsprodukt, men kan forstå at det ikke er det der er dit ærinde i dette indlæg.

In & Outbound Datacenter:
Kontakt os i dagtimerne på vores telefon, såfremt du er interesseret i at erhverve dig virtualisering/dedikering/housing m.fl hvor SLA/Certficeringer kan gøre sig gældende.

Det tror jeg ikke er relevant efter at have læst dine svar. Hvis du er interesseret så er du velkommen til at læse mine spørgsmål igen og overveje om ikke de er relevante for dig og din forretning. De er baseret på mine 15 års erfaring i hostingbranchen, sammenholdt med mine erfaringer fra at have været med i opstartgruppen til www.hostingmaerket.dk og tro mig, jeg er ikke ude efter at bashe din forretning, jeg er her på Amino for at give erfaringer videre og hjælpe hvor jeg kan.

Held og lykke med projektet
/Brian 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 53
Fra  SSDVPS Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:
Øh, der mister du lige mig - I bør da have en SLA for alle jeres produkter - SLAen for jeres billige produkt, uden support, skal så blot oplyse om det og være tilpasset det serviceniveau der gælder for produktet. (Det ligger jo i navnet)

Hvorfra anledes du til at tro at vi ikke supportere vores billige vps'er? Vi har jo netop gang på gang, i denne tråd netop gjort opmærksom på at der selvfølgeligt er support på vores produkt. Måske mener du at vi bør have en SLA til vores tier2 produkter, men vi har ikke valgt at føre SLA for dette produkt af flere grunde, hvoraf en af de højst vægtede er at din kompensation vil være så lille (få kroner) hvis vi ikke overholder vores netværksgarantier over en 90 dages periode.

Brian Reinhold Jensen:
Så beklager jeg, men din indledning lægger ligesom op til at dem der er "trætte" af danske hostere der "under påskud" osv., kan få seriøs hosting hos dig. Det har jeg, og flere, så misforstået. Jeg læste det som om du profilerede et kvalitetsprodukt, men kan forstå at det ikke er det der er dit ærinde i dette indlæg.

Nej, jeg er ganske sikker på at mange ikke har misforstået noget. Du henskyder med spørgsmål om SLA, ISO certificeringer, revisionspolitik og meget meget andet, som er komplet irelevant. Jeg formoder ikke at du anspørger digital ocean, eller bahnhof om disse forhold når du/hvis du køber deres instant-vps produkter.
Hvordan vi har fremstillet dette som et produkt af yderste tier4 produkt kan jeg kun gisne om. Der er gang på gang blevet nævnt at du handler og køber et billigt VPS produkt.

Brian Reinhold Jensen:
Det tror jeg ikke er relevant efter at have læst dine svar. Hvis du er interesseret så er du velkommen til at læse mine spørgsmål igen og overveje om ikke de er relevante for dig og din forretning. De er baseret på mine 15 års erfaring i hostingbranchen, sammenholdt med mine erfaringer fra at have været med i opstartgruppen til www.hostingmaerket.dk og tro mig, jeg er ikke ude efter at bashe din forretning, jeg er her på Amino for at give erfaringer videre og hjælpe hvor jeg kan.

Hermed postulerer du at dine 15 år i hostingbranchen, med fremhævelse af din medstiftelse af BFIH berettiger dig til at kunne kompetent rådgive/vejlede os i en tråd vi har skabt for at gøre interesserede handlende opmærksomme på, at det nu er muligt at handle billige virtuelle servere hos os?
Jeg må desværre, ligesom dig, sige til dig, at jeg hverken finder BFIH og din kommentar relevant, eller produktiv, men kan modsat din udmelding kun konstatere at du rent faktisk basher, ganske ligesom andre har forsøgt.
Det ændrer dog ikke på, at vi her præsenterer udviklere o.a. med et her-og-nu vps behov, muligheden for at kunne gøre handel med gutterne bag iODC, der sammenlagt har over 35 års erfaring indenfor IT i alle dets afskygninger.

Hvis vi ikke gjorde vores ting på tilfredsstillende vis, ville vi under ingen omstændigheder betjene kommuner, biblioteker, legetøjskæder, kendisser m.fl i vores hverdag.

Derfor - hvis du ønsker at gøre forretning med os, så kan du endnu engang kontakte os i dagtimer på vores telefon, hvor vi kan fortælle dig hvilke produkter vi kan tilbyde dig hvor SLA/ISO/ISAE og revision gør sig gældende.

Dog vil jeg endnu engang henlede din og andre der læser dettes opmærksomhed på, at der her ganske rigtigt er tale om et billigt kvalitets VPS produkt sammenlignet med andre danske og nordiske udbydere, men som ikke koster en herregård. Vi lever som sagt endnu engang af glade og tilfredse kunder, vi har mange af dem - uanset om vi er medlemmer af BFIH eller vil retfærdiggøre SLA og ISO/ISAE til disse. Når dagen er omme, handler alt om at du er tilfreds som kunde ifht dine forventninger og behandling fra din udbyder når du har et behov for deres hjælp - og der er vi bare knivskarpe.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

In & Outbound Datacenter:
Hvis vi ikke gjorde vores ting på tilfredsstillende vis, ville vi under ingen omstændigheder betjene kommuner, biblioteker, legetøjskæder, kendisser m.fl i vores hverdag.

Det er jo alletiders, så behøver I ikke lytte til mine råd :-)

Jeg hopper ud her, endnu en gang held og lykke med projektet.
/Brian 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 53
Fra  SSDVPS Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - First Media:

Du kan sagtens tilvælge Cpanel hos dem.

Har arbejdet sammen med Ronnie af flere omgange siden de startede. Super god service. Klart anbefalelsesværdig.

Mvh
Anders



Hej Anders :)
Tak for ros'sen!
Håber alt er vel med jeres navneservere, cpanel server, og selvfølgeligt også at alt er vel med "geschæftet" :)

-Ronnie 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 03:33
Hvor mange stjerner giver du? :

In & Outbound Datacenter:
Med alt respekt for dit indlæg og dine holdninger/meninger, så er dette komplet irrelevant for vores salgsopslag.

Med alt respekt ... det er i høj grad relevant for dit salgsindlæg at fremhæve de punkter hvor du taler usandt ... om du taler usandt imod bedre vidende eller virkelig ikke ved de ting vi nævner betyder intet ifht. relevansen, det betyder blot noget ifht. dit motiv.

Ingen af os lægger skjul på at vi selv er professionelle og har en dyb teknisk forståelse, hvis ikke du besidder evnerne til at give et teknisk korrekt svar kan du jo bare melde det ud og sende spørgsmålet videre til dine teknikere. Hvor mange ansatte er i forresten?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 04:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

In & Outbound Datacenter:
Ved at mitigere uønsket trafik, fra det ønskede trafik, samt sørger vores ddos secure box for, at vores netværk opretholdes under angreb, vha. rerouting, cluster loadbalancing m.fl.

Den sætning er ikke korrekt dansk, jeg forstår helt ærligt ikke hvad du forsøger at sige.

Hvad mener du med "At mitigere uønsket trafik, fra det ønskede trafik" ? 

Hvad er jeres "ddos secure box"? er det en form for kommericiel black-box løsning? Hvis ja, hvordan virker den? 

In & Outbound Datacenter:
Tier2 yderside med tier3 inderside.

Jeg er ikke heeelt sikker på hvad du forsøger at svare på her? Forsøger du at beskrive Netgroup's (NGDC) datacenter (som jeg kan se du tilsyneladende benytter som datacenter)? Eller forsøger du at beskrive jeres OpenVZ infrastruktur som reelt var det jeg spurgte ind til?

Jeg er selv på udkig efter et fornuftigt sted til en navneserver så det kunne bestemt godt være interesant, men jeg bryder mig ikke om dine afvigende svar.

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)