Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige VPS'er i Danmark? Se her!

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 53
Fra  SSDVPS Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Hvordan fungerer din ddos beskyttelse?

Ved at mitigere uønsket trafik, fra det ønskede trafik, samt sørger vores ddos secure box for, at vores netværk opretholdes under angreb, vha. rerouting, cluster loadbalancing m.fl.

Mikkel Mikjær Christensen:
Hvordan er infrastrukturen?

Tier2 yderside med tier3 inderside.

Mikkel Mikjær Christensen:
Har i SAN eller kører i med enkelte maskiner med lokale diske? Hvordan laver i så i givet fall-over hvis en disk / maskine smutter?

RAID10 SAS SAN og SSD SAN, dog vil jeg altid anbefale at du som kunde sørger for at have din egne backup af dine kritiske filer, eller benytter vores professionelle VMware løsning (dog dyrere), hvis du vil hoste kritisk data.

Husk på, at du køber en "Billig VPS" på billigVPS.dk, baseret på OpenVZ software containere. Ingen fordyrende backup/softwarelicens løsninger eksisterer her, ellers ville vi ikke kunne holde priserne skarpe!!

Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 53
Fra  SSDVPS Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin T:
Hvilke disk system bruger i? Hvis man foreksempel koeber en Guld VPS til 129 kr/maaned, hvilke ssd disk faar man saa med? Er det bare en enkelt ssd disk, et raid setup eller et nas/san?

SSD SAN i Raid10. Men sørg altid for at have backup af kritisk data.

Martin T:
Og nu staar der "Six Core Xeon" men hvad betyder det? Er der 6 kerner dedikeret til en guld vms, eller bliver disse kerner delt mellem en raekke vm maskiner?

Det er som det er med alle Hypervisorer, du deler ressourcer med alle der er placeret på det fysiske hardware. Dette gælder både RAM, CPU, Diske m.fl. 
Iøvrigt er det som nævnt på siden, OpenVZ software containere (som også benyttes af f.eks Digital Ocean, vps.net m.fl.)

Fra Vipperød
Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvor vil du hen med 

isos.dk:

Det er da flintrende ligegyldigt hvor de servere står sålænge de svarer hurtig nok.  Jeg bruger digitalocean som virker upåklageligt og  har priser fra 5 dollars /md og opefter- datacenter i Amsterdam. Arvixe (http://www.arvixe.com/) er i samme kvalitet og der findes andre udbydere.

Mig bekendt tilbyder ingen danske firmaer  noget der kan matche de udenlandske udbydere i både pris og kvalitet. Måske kan de noget de udenlandske udbydere ikke kan med support. Men jeg tvivler på at man kan få meget support for 49 kr/md :)

Nu spørg jeg fordi jeg er nysgerrig, og ikke for at være provokerende. 

Men hvorfor vælger du at skrive noget som på ingen måde er relevant for denne tråd? Jeg mener ikke at der noget sted bliver nævnt noget om at være bedre end udlandske udbydere. Denne virksomhed tilbyder hosting til folk som vil have en VPS i Danmark.

Hilsen Nicolai 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 53
Fra  SSDVPS Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Grubbe:
Det er i hvert fald nogle flotte løfter, men er i helt sikker på at det er korrekt?

Ja, det mener vi da selvfølgeligt. Vi har kun glade og trofaste kunder, hvoraf rigtigt mange er Amino brugere :)
Hvis ikke overstående hypotese var sand, ville vi ikke have så mange glade og tilfredse kunder.

Kasper Grubbe:
I min verden er 08:00 til 16:00 på hverdage ikke altid :-)

Når telefonerne ikke er åbne, har vi et ganske udmærket fungerende online support system. Og nej, vi garanterer da selvfølgeligt ikke at vi ikke svarer indenfor 10 minutter kl 03.00 natten til lørdag, men et svar får du altid, og hvis vi kan hjælpe dig, så gør vi også det :)
Men du er altid velkommen til at ringe til os i hverdage mellem 08.00 og 16.00 hvis du har spørgsmål, eller brug for hjælp, og ellers kan du altid benytte dig af vores online support.


 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 53
Fra  SSDVPS Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

isos.dk:
Mig bekendt tilbyder ingen danske firmaer  noget der kan matche de udenlandske udbydere i både pris og kvalitet. Måske kan de noget de udenlandske udbydere ikke kan med support. Men jeg tvivler på at man kan få meget support for 49 kr/md :)

Så har du tilsyneladende ikke hørt om iODC.dk / BilligVPS.dk, men det er også OK. Nok kan du ikke få en billig VPS hos os til $5, men du kan få den til 39,20 kr eks moms, og vi benytter samme HyperVisor som alle dem du så fint og flot nævner, og nej, du får da selvfølgeligt ikke lov til at kime os ned 24/7 fordi du ikke kan finde ud af at installere ProFTPd på din Billige VPS ;-) - Men du er ALTID velkommen til at ringe, eller skrive til os, hvis du har spørgsmål eller problemer med din virtuelle server

Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 53
Fra  SSDVPS Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Pedersen:

Nu spørg jeg fordi jeg er nysgerrig, og ikke for at være provokerende. 

Men hvorfor vælger du at skrive noget som på ingen måde er relevant for denne tråd? Jeg mener ikke at der noget sted bliver nævnt noget om at være bedre end udlandske udbydere. Denne virksomhed tilbyder hosting til folk som vil have en VPS i Danmark.

Hilsen Nicolai



Nemlig :)
Men vi forsøger da at imødekomme alle henvendelser - uanset relevansen af dem ;)
Håber vi ses på BilligVPS.dk :) 

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Pedersen:

Nu spørg jeg fordi jeg er nysgerrig, og ikke for at være provokerende. 

Men hvorfor vælger du at skrive noget som på ingen måde er relevant for denne tråd? Jeg mener ikke at der noget sted bliver nævnt noget om at være bedre end udlandske udbydere. Denne virksomhed tilbyder hosting til folk som vil have en VPS i Danmark.

Hilsen Nicolai 

Hmmmm.. jeg åbner egentlig bare spørgsmålet om hvad der tæller for at man præcis skal vælge en dansk hoster, når der findes udenlandske der kan gøre det mindst lige så godt eller billigere pga større volumen?

Eneste relevant faktor jeg umiddelbart kunne  komme i tanke om er tilgægelighed af support på dansk.  Jeg kan da se nogle af hjemmesiderne, feks Mikjær, nævner mange flere relevante ting. 

www.isos.dk- IT support

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

In & Outbound Datacenter:

isos.dk:
Mig bekendt tilbyder ingen danske firmaer  noget der kan matche de udenlandske udbydere i både pris og kvalitet. Måske kan de noget de udenlandske udbydere ikke kan med support. Men jeg tvivler på at man kan få meget support for 49 kr/md :)

Så har du tilsyneladende ikke hørt om iODC.dk / BilligVPS.dk, men det er også OK. Nok kan du ikke få en billig VPS hos os til $5, men du kan få den til 39,20 kr eks moms, og vi benytter samme HyperVisor som alle dem du så fint og flot nævner, og nej, du får da selvfølgeligt ikke lov til at kime os ned 24/7 fordi du ikke kan finde ud af at installere ProFTPd på din Billige VPS ;-) - Men du er ALTID velkommen til at ringe, eller skrive til os, hvis du har spørgsmål eller problemer med din virtuelle server! 

Mit indlæg var slet ikke kritisk ment!  Tongue Tied

Men jeg priste mig lykkelig for at have fundet digitalocean.com efter lidt møje og besvær med surftown. Anede slet ikke der fandtes danske tjenester til de lave priser I har og som sikkert dækker mine aktuelle behov.

Jeg har nu ikke de større behov for support, men ville nok kraftigt have overvejet end dansk udbyder alene pga tilgængeligheden af support.

www.isos.dk- IT support

Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 53
Fra  SSDVPS Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

isos.dk:

Hmmmm.. jeg åbner egentlig bare spørgsmålet om hvad der tæller for at man præcis skal vælge en dansk hoster, når der findes udenlandske der kan gøre det mindst lige så godt eller billigere pga større volumen?

Eneste relevant faktor jeg umiddelbart kunne  komme i tanke om er tilgægelighed af support på dansk.  Jeg kan da se nogle af hjemmesiderne, feks Mikjær, nævner mange flere relevante ting. 


Og som tidligere nævnt, så hverver du dig en "billig vps" på billigvps.dk. Det er et billigt alternativ til dyre hypervisor løsninger, ganske ligesom DigitalOcean, Hetzner m.fl også tilbyder. Du selvfølgeligt erhverve dig bedre virtuelle løsninger hos os, blot til andre priser, og via en anden platform med andre vilkår.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 53
Fra  SSDVPS Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

isos.dk:

Mit indlæg var slet ikke kritisk ment!  Tongue Tied

Men jeg priste mig lykkelig for at have fundet digitalocean.com efter lidt møje og besvær med surftown. Anede slet ikke der fandtes danske tjenester til de lave priser I har og som sikkert dækker mine aktuelle behov.

Jeg har nu ikke de større behov for support, men ville nok kraftigt have overvejet end dansk udbyder alene pga tilgængeligheden af support.



Jeg læser det heller ikke som negativ kritik, men vi er jo hverken digital ocean eller surftown, ognu kan jo være at du en dag slår dig løs med en VPS hos os, når nu du har fundet frem til os, og kan konstatere at vi rent faktisk taler dansk i telefonen når du har brug for hjælp, eller har spørgsmål vedrørende dine produkter :)

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)