Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige VPS'er i Danmark? Se her!

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 53
Fra  SSDVPS Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du træt af danske firmaer, som sælger VPS'er, under påskud af at de er hosted i Danmark? Hvis du kender til denne problemstilling, så se her!

Vi tilbyder VPS'er som er 100% danske. Det vil sige, at vores servere er placeret i et dansk datacenter, med alt det som hører sig til. Hos www.billigvps.dk er start prisen pt. 49,- kr. (NB: Kun Linux styresystemer)

Til denne pris får du endda support*, både via telefon i hverdagene på 6913-6920 mellem 8-16 og support tickets. Derudover får du også DDoS beskyttelse, fri trafik, egen IP, kontrolpanel og 100% kontrol over din VPS. Du kan fra start af bruge SSH, e.g. via PuTTy.

Du kan også tilkøbe SSL certifikater, ekstra harddisk plads m.m.

*Supporten omhandler normal oppetid, drift af din server og spørgsmål inden køb. Installations hjælp/support kan nemt tilkøbes, til gældende timepriser (pt. 299 kr. timen).

Fra Odder
Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Todic Net Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg savner lidt en prisliste på fx. mere diskplads. Ellers pæn side.

Kan der komme nogle screenshots fra jeres kontrolpanel ?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 53
Fra  SSDVPS Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

I vores vidensdatabase er der et screenshot. Opgradering af harddisk størrelsen er lige nu ved at blive ændret (opsætnings metode og priser). Vil tilgå snarest.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med noget mulighed for at tilvælge Cpanel m.v. de løsninger i sælger kræver som jeg lige ser det, at man selv er meget teknisk minded... der er ikke umiddelbart noget for ham/hende der skal bruge en køreklar løsning til et eller flere websites... eller tager jeg fejl ?

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 59
Fra  First Media Webbureau Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens tilvælge Cpanel hos dem.

Har arbejdet sammen med Ronnie af flere omgange siden de startede. Super god service. Klart anbefalelsesværdig.

Mvh
Anders

Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 53
Fra  SSDVPS Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Billigvps.dk er til dem som ønsker en simpel og let VPS, som man køber og får leveret få sekunder efter - den samme kunde kan det meste selv = løsningen leveres billigt.

En total løsning, med f.eks. cPanel m.m., kan du finde på vores hoved side ---> www.iodc.dk 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvordan fungerer din ddos beskyttelse? Hvordan er infrastrukturen? Har i SAN eller kører i med enkelte maskiner med lokale diske? Hvordan laver i så i givet fall-over hvis en disk / maskine smutter?

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke disk system bruger i? Hvis man foreksempel koeber en Guld VPS til 129 kr/maaned, hvilke ssd disk faar man saa med? Er det bare en enkelt ssd disk, et raid setup eller et nas/san?

Og nu staar der "Six Core Xeon" men hvad betyder det? Er der 6 kerner dedikeret til en guld vms, eller bliver disse kerner delt mellem en raekke vm maskiner?

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

In & Outbound Datacenter:

Danmarks billigste SSL certifikater

In & Outbound Datacenter:

Ubetinget branchens bedste support!

In & Outbound Datacenter:

Danmarks absolut bedste fiber netværk!

Det er i hvert fald nogle flotte løfter, men er i helt sikker på at det er korrekt?

In & Outbound Datacenter:

SUPPORT I VERDENSKLASSE!
VI ER ALTID KLAR TIL AT HJÆLPE!

In & Outbound Datacenter:

Telefonen er åben alle hverdage!
Fra 08.00 til 16.00 på +45 6913 6920

I min verden er 08:00 til 16:00 på hverdage ikke altid :-)

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det er da flintrende ligegyldigt hvor de servere står sålænge de svarer hurtig nok.  Jeg bruger digitalocean som virker upåklageligt og  har priser fra 5 dollars /md og opefter- datacenter i Amsterdam. Arvixe (http://www.arvixe.com/) er i samme kvalitet og der findes andre udbydere.

Mig bekendt tilbyder ingen danske firmaer  noget der kan matche de udenlandske udbydere i både pris og kvalitet. Måske kan de noget de udenlandske udbydere ikke kan med support. Men jeg tvivler på at man kan få meget support for 49 kr/md :)

www.isos.dk- IT support

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)