Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt affiliate site - hvad synes i? Vil det konvertere?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Jeg har her i weekenden smidt et nyt site sammen. Jeg opdagede at et godt domæne var ledigt, og slog til.

Her er resultatet:

http://www.billig-webhosting.dk/

Som I sikkert tydeligt kan se, så er det 100% et affiliate site. Det er bygget med bootstrap, hvilket nok også er ret tydeligt ;-)

Anywho…  Jeg kunne godt tænke mig lidt feedback på specielt SEO på sitet samt hvor godt i tror det vil konvertere.

Glæder mig til at høre fra jer!

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas!

Fin og enkelt - Om det vil konvertere kan jeg endnu ikke svare på, det kan kun du ;) - Men jeg tror en CTA knap i din tabel vil gøre konvertingen højere. 

SEO'en ser okay ud, så bare knokle på med mere indhold og flere links

-Simon

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Tak for din feedback.

Ja det kan godt være jeg skal skrive noget andet end "KLIK HER", noget der måske fanger lidt bedre - nogen forslag?

Men ja, konverteringen er nok svært at sige noget om... Nu skal jeg jo lige først have noget trafik ind, og så må jeg se. Der er ret stor konkurence på dette område, så der skal noget seriæst SEO + linkbuilding til at komme til tops på Google, men jeg tror på at sidens SEO (keyword densitet, text/code ratio, crosslinks etc etc.) + domæne + ingående links nok skal kunne klare det...

Mvh.

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Udmiddelbart ser det også ret fornuftigt ud - og fra min egen erfaring i din niche, så skal du bare give den gas, så skal du nok nå toppen! :)

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilføj:

webhosting.dk

hosting4real.net

Det må jo gerne også være godt, og ikke kun billigt Wink

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

En fin hjemmeside. Om den kommer til at konvertere må kun tiden vise. Nu skal der bare arbejdes på SEO :)

Jeg har et spørgsmål, hvad er bootstrap?

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 80
Fra  Podshop.dk Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Jeg er enig med de andre i tråden i, at din hjemmeside er fin og simpel. Jeg synes måske godt at du kunne gøre mere ud af dit header/logo, som på nuværende tidspunkt bare er tekst.

[Manuel signatur med link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Podshop.dk - Billige earphones, høretelefoner etc. Music

FRI FRAGT, brug koden: AMINOPODS

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej I 2 og tak for jeres svar,

Godt at høre at siden er simpel - det var også målet! :-)

jeg mengler et logo ja, det blev der ikke lige tid til hen over weekenden, og synes egentlig det fungerer ok uden... Måske er et stykke tekst som logo også mere SEO venligt.

@Alexander - Bootstrap er et framwork som du kan bruge til at lave repsonsive hjemmesider med. I store træk er det egentlig bare en CSS fil med en masse klasser. Du kan så bruge disse klasser til at opbygge din hjemmeside med et fluid layout f.eks. 

Du kan læse mere om det her: http://getbootstrap.com/ 

Vi har også en video på NemProgrammering.dk,hvor vi kommer lidt ind på det: 

http://www.nemprogrammering.dk/Tutorials/responsive-webdesign/8-test-bootstrap.php

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Thomas

Du bør som nævnt længere oppe i tråden have en mere tydelig call-to-action i tabellen. En tekst er ikke tydelig nok.

Derudover bør du kigge mere på sidens troværdighed, så den ikke falder i med alle de andre affiliate sider af samme type.

Vigtigt er det at få et ordentligt logo, da det giver mere identitet samt at få samtlige kontaktoplysninger inkl. evt. CVRnr på i bunden af hver side.

Du kan også med fordel fremhæve siden med rabatkuponer yderligere da dette kunne være en god vinkel til at skaffe mere trafik og du bør helt sikkert dele rabatkode siden op og lave én side pr. udbyder med en del tekst om udbyderen for at få bedre spredning i rankings.

Mvh. Ken

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ken,

Tusind tak for din feedback - den er yderst brugbar, specialt i forhold til formalier som CVR nr osv...

Jeg sikkert arbejde på bedre CTA i tabellen og bedre identiftet i forhold til Logo...

Mvh.

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)