Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

To personer søger arbejde i udlandet

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Aug 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 03:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi er to unge på 20 år som søger lidt udfordring. Derfor vil vi høre om der er nogle herinde, som VED eller kender nogle, som mangler dansk arbejdskraft i udlandet. Vi har begge to lige færdiggjort en HHX og STX. Vi har erfaringer indenfor tjener, rengøring og vikar/SFO (Skole) fagene. Lønnen behøver ikke være noget vildt, bare man har noget til, at leve og få mad på bordet samt husly. Hvis i har noget eller kender et sted, hvor man kan spørger mere end til det. Må i meget gerne skrive nedenunder! :)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer
Vi har til for 6 mdr siden boet i Irland, her arbejdede min kone for HP, der ligger dog andre firmaer som IBM, paypal osv som altid kan bruge dansker til deres support center ....

Tag en kikker her

Held og lykke :)

Tilmeldt 4. Aug 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool! jeg tjekker det da lige ud! :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

I can help you two to get English teachers or hotel jobs in China if you are good at English.  As a teacher for kids, you need to stay for at least half year (a semester). 

The school/hotel will offer you free apartment, free meals and pay for your visa, plus some pocket money every month. 

If you are interested, you can send me your CV, better with a short video for introducing yourself to this e-mail: hr@dhintern.com or call me at this number 53326188. 

Mvh, Anne

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Drenge,

Fedt med nogle eventyrlystne unge mennesker :)

Der er et telemarketing firma med kontor i Spanien der søger danskere. Ind på Jobindex og søg jobs I udlandet.

Held og lykke :)

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 111
Fra  3M Telemarketing Solutions Corp Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoo,

I skal være mere end velkomne til at skrive til mig, jeg har et telemarketing bureau på Filipinerne med 10 kollegaer i alderen 18-35 år.

Vi søger i øjeblikket nye kollegaer til vores kontor i Cebu, så ring eller skriv til mig så skal jeg med glæde fortælle mere om jobbet og livet på Filipinerne.

Mvh mark

mlw@3mtelemarketing.com

www.3mtelemarketing.com

Med venlig hilsen

Mark Lindberg Wilken - 3mTelemarketing.com

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hoteller/campgrounds i nogle amerikanske nationalparker ansætter temmelig mange internationale studenter hvert år i sæson. Vi har været i Yellowstone, hvor der var ca. 30 forskellige nationaliteter ansat. Det er sikkert ikke specielt godt lønnet, men vi mødte mange, som arbejdede der hårdt i sommersæsonen, og så brugte pengene på at rejse rundt i USA derefter.

Vær opmærksom på, at I skal bruge visa. I kan se lidt mere her - det handler primært om parker i det vestlige USA, men der er nogle links, som kan bringe jer videre.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 20. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Norge vil jeg helst anbefale og som Dansker kan man altid få jobs deroppe og ellers kan i vælge kundesupport afdelinger som booking.com eller for andre danske virksomheder som har afdelinger derover.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)