Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der søger en som mig? Eller forslag til hvad jeg kan gøre.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle! Jeg er en 16 årig dreng der kan gøre næsten alt, jeg søger et job eller noget jeg kan tjene penge på. 

Jeg kan udføre alt slags arbejde, men mine spidskompentencer er dog noget med tal, sport og kultur.

Jeg tænkte mest på et arbejde der kan udføres over computeren/internettet, hvis det skal være fysisk arbejde skal det være på sydfyn.

Håber der er nogen der står og mangler en som mig, kender en der gør eller har nogle forslag til hvad jeg kan gøreSmile

Fra Aarhus C
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du planer videre frem? Søger du fuldtid eller deltid? Hvad vil du gerne være "når du bliver stor"?

Er du god til at skrive artiker? Med din interesse for sport ville jeg mene at bettingsider ville være glad for dig som skribent/reporter, men det er ikke et område der interesserer mig en døjt, så jeg kan ikke være sikker.

/Brian.

Webhosting og PHP-udvikling.
xsw.dk

Fra Birkerød
Tilmeldt 13. Oct 14
Indlæg ialt: 19
Fra  SkyViewCRM Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malthe,

Måske kan du finde telemarketing arbejde. Kik efter det, for der er det jo ligegyldigt, hvor du sidder.

Så prøve at finde den type jobs hos et telemarketing firma, eller et firma, der sælger via telefon - det gør f.eks. de store dagblade Berlingske, Politiken, Jyllands Posten. Om de vil ansætte een, der er 16, ved man jo ikke.

God fornøjelse.

Med venlig hilsen Annette

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)