Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi er gået i stå og er der nogle der kan hjælpe vedr. webshop.

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Tjele, HammershøJ.
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa Jesper.

Den er slet ikke klar endnu til at gå i luften, vi har betalt for den, men overvejer at finde et andet firma, så de stille og rolige kan lave den, så den følger med tiden og er moderne.

Jette

Fra Tjele, HammershøJ.
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Undskyld jeg ikke skrev i min indlæg tidligere, et firma der kan hjælpe med at lave et webshop til mig, uden jeg skal betale et kæmpe beløb.

Min mand mente pengene var givet godt ud til 289,- mrd, så han selv kunne lave webshop selv, men der har kun været problemer hele tid.

Vi har betalt for et halv år af gangen, men kan jeg finde et andet firma nu?

Synes hellere ikke den så moderne ud.

Kærlig hilsen

Jette

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en privatbesked :)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 61
Fra  SmartParty Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke at det er nogen dårlig ide at prøve sig frem, men det er klart bedre at finde en som har forstand på det.

Hvis i vil have det til at se professionelt ud, og måske have en supporter inde over, skal der smides en god sum penge i det. Der er med garanti en masse her på forummet som gerne vil give jer et godt tilbud.

Selvom i har betalt forud, sidder der nok alligevel en som kan supporte jer for et mindre beløb :)

Mvh Lasse 

Fra Tjele, HammershøJ.
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Jesper.

vi har betalt 6 mrd frem, men jeg mente der skulle offer lidt flere penge på det, men min mand mente de 289,- pr mrd er givet godt ud. Surt show.

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jette

De 289pr md. - 6 måneder frem er givet godt ud, betragt det som lærepenge, det kunne have været meget værre :)

Har du og din mand stadig mod på at lave siden selv,eller vil i betale jer fra det ?

Der findes mange gode CMS systemmer hvor i selv kan lave jeres webshop gratis, prøv at bruge søgefunktionen herinde så kan i læse lidt om pro og cons ved de forskellige

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Tjele, HammershøJ.
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Martin.

Jeg vil hellere betale fra det, men der er grænser hvor meget jeg tillade mig at bruge forkert, hver gang, der er nogle der lover guld og grønne skove, så det kender jeg alt til, da jeg har selvstændigt frisørsalon i vores private hjem i 25 år, men er skrifte over i at være ejer af en webshop, for at prøve noget nyt, så hvordan kan jeg være sikkert på at vælge rigtigt uden at blive taget med bukserne ned. Unskyld ordet.

K.h. Jette

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jette

Jeg kan sagtens forstå din skepsis angående at være sikker på at få den rigtige kvalitet til den rigtige pris. Mit bedste råd er at sørge for at bruge et firma der kan fremvise referencer, på den måde kan du både se deres tidligere arbejde og sikrer dig at de er "seriøse" forstået på den måde at de rent faktisk har leveret løsninger til andre kunder.

Amino.dk er for tiden fyldt med tilbud fra folk der kan lave billige webshops - og der er helt sikkert også nogle rigtigt dygtige og billige imellem, du kunne prøve at oprette et indlæg på amino freelancer samt i kategorien "jeg søger et godt tilbud fra dig"

Der er desværre flere herinde der har forudbetalt for et produkt de enten ikke har fået leveret, eller har fået leveret i en stand så det var ubrugeligt for dem - så pas på med at forudbetale.

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Martin skriver så spørg efter referencer og spørg derefter hvad den pågældende kunde har givet for det. De referencer folk fremviser kan meget vel være det resultat man er nået frem til efter mange kundebetalte timer og dermed ikke repræsentative for hvad det oprindelige tilbud indbefattede.
I har betalt for et produkt som faktisk levede 100% op til det lovede - ingen kritik af leverandøren på det punkt, men I har lært at det ikke var det produkt I have brug for. Lær af processen og stil større krav til den næste leverandør.

/Brian.

Webhosting og PHP-udvikling.
xsw.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

fortvivl ikke at i ikke rammer den der top professionelle milliard side i første forsøg.... alting tager tid:)

sådan så jeg ud for bare 3 år siden : https://web.archive.org/web/20110614201931/http://altimobiler.dk/

det tager bare tid og koster penge at komme frem til en side hvor man selv og andre er ok tilfreds.... der vil altid være noget som kunne være bedre... men et skridt af gangen så skal du nok komme i mål:)

mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)