Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi er gået i stå og er der nogle der kan hjælpe vedr. webshop.

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Tjele, HammershøJ.
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle,

Vi vil høre om der er nogle der vil give der mening tilkende  omkring vores webshop, da vi ikke kan komme videre!

Vi er selv gået i gang med Wannafind modellen, som vi har købt og den er ikke helt let og webshop har drillet en helt dels og mening fra starten, at der skulle spare nogle penge på at gøre det selv, men der er brugt alt for lang tid på det, at vi ikke kan komme videre med det.

Vi er ikke helt færdigt endnu, så der mangler kortbetaling (venter svar fra Nets) Nyhedsbreve, fragtfrit o.s.v. på webshop og rettelse i øverste foroven, hvor der står noget i om GreenForever o.s.v.

Der der kommer flere varer i næste uge tid, som vi ikke har tilføjet på side endnu.

Hvad synes i om  webshoppen? http://shop7030.hostedshop.dk

Er der noget der skal gøres bedre?

Så har vi tilføje fugle på siden, skal det beholdes eller fjernet?

Den sidste problem er at når man søger på mobilen  http://shop7030.hostedshop.dk , virker det helt forkert med Webshop opløsning, er det noget vi selv kan klare,  eller skal vi have ringet i firma Wannafind.  som måske kan hjælpe os, selvom vi skal betale for det. ( vi er lidt kede det, at nu når vi ikke julehandle, da min mand synes 2 mrd er land tid er at bruge på webshop, er der nogle herinde , der kan hjælpe uden det bliver dyrt?Wink

Kærlig hilsen

Jette

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville aldrig købe noget fra den webshop. Og det selvom jeg faktisk synes produktet ser spændende ud.

Mit råd til jer er at bruge nogle penge på at få lavet en ordentlig hjemmeside. Nogen gange koster det (lidt) penge inden man kan tjene penge.

Held og lykke med det hele

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 61
Fra  SmartParty Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jette

Lige 2 hurtige.

1.Bankkonto mangler.

2.Synes personligt at gif-billeder er passé, synes ihvertfald i skal overveje at lave det i evt flash (Hvis i vil have bevægelse i banneret)

Mvh Lasse 

Fra Tjele, HammershøJ.
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Tak for det, så fik jeg sat det på plads, jeg mente også selv det så umoderne ud, min mand mente selv pengene var givet godt.

JetteSmile

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal være ærlig og sige, at jeg ikke ved noget om Wannafinds løsning. Men jeg synes slet ikke jeres shop ligner noget der er lavet i 2014 - snarere en del år tilbage. Den er meget trist at se på, og der er absolut intet, der får kunden til at ville klikke på Køb knappen.

Jeres handelsbetingelser ser ud til blot at være kopieret et sted fra, da de både omhandler fødevarer, drikkevarer, opførelse af bygning, spil og alt muligt andet, som intet har med jeres varer at gøre. Tilpas dem, så de modsvarer jeres varer - ellers virker det slet ikke seriøst. Derudover er alting skrevet med fed og der er brugt understregning, så det ser ikke ret fikst ud.

Jeg har sagt det til mange kunder, og jeg siger det gerne igen: Man kan sagtens starte billigt op - men det koster altså trods alt nogle penge at etablere en webshop, hvis man vil gøre det seriøst. Nogle er selv ferme til at sætte sig ind i nye systemer, kan selv lave flot grafik og tilpasse kode - de starter jo selvfølgelig klart billigere op. Men når alt kommer til alt skal man også vurdere, hvad ens egen tid er værd - hvis I f.eks. har brugt 20 timer på jeres nuværende løsning, hvad havde noget tilsvarende så kostet hos en profesionel, hvad enten løsningen var Wannafind, PrestaShop eller et helt 3. shopsystem? Sikkert kun et par timer...

Mht. at blive klar til julehandel, så når I det nok ikke uanset, for I har <meta name="robots" content="noindex,nofollow" /> i jeres kode, som betyder, at siden ikke bliver indekseret af søgemaskinerne - så I vil ikke få nogen besøgende. Dertil kommer, at I sælger varer, hvor der er massiv konkurrence, så der skal dels laves SEO og dels markedsføring for at nå nogen steder.

Jeg ønsker ikke at tage modet fra jer, men det er altså benhårdt arbejde at få en webshop op at køre, hvis den skal blive til noget, med mindre man er så heldig at have fundet et produkt, som der er massiv efterspørgsel på og som ingen andre i verden har fundet på at sælge endnu.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Må nok også tilslutte mig de andre og sige at der nok skal arbejdes lidt mere for at få den helt perfekt.

Her er lidt:

Vil nok droppe de fugle :)

Ang. menuen vil jeg ændre lidt i den, i bruger rigtig meget plads i top menuen til Handelsbetingelser, Kontakt, Om, Forside osv. Men kun et link til jeres produkter. Prøv at få jeres produktkategorier herop, og så gem det andet lidt væk (eller bruge mindre plads på det)

Jeres produkt-kategorier er meget forvirrende, prøv evt. dette: Fjern muligheden for at vælge antal her, centrer teksten og knappen, lav produkt-navnet lidt mindre og over prisen. Tilføj lidt luft over produktet.

Hvor lang tid har i betalt for shoppen ved wannafind?

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Presta:
Mht. at blive klar til julehandel, så når I det nok ikke uanset, for I har <meta name="robots" content="noindex,nofollow" /> i jeres kode, som betyder, at siden ikke bliver indekseret af søgemaskinerne - så I vil ikke få nogen besøgende.

Mon ikke det ændres automatisk når siden går live :) Lige nu ligger den stadig i test hos wannafind, uden deres eget domænenavn.

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, det har du nok ret i:-) Men hvis man skal gøre sig håb om at opnå nogen som helst placeringer inden jul, er det vist også ved at være sidste chance med disse produkter, og den konkurrence der er.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Tjele, HammershøJ.
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Lasse.

Jeg overvejer at vælge et andet firma, da der en helt der synes den ser lidt gammeldags ud og med bankkonto er vi godt klart over den mangler og webshop er ikke kommet helt oppe at køre endnu.

Jette

kan du anbefale nogle Firma, som sikkert kan hjælpe fra ny af, da min mand ikke vil hjælp mig mere.

Kærlig hilsen

Jette

Fra Hvidovre
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 61
Fra  SmartParty Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jette

tænker du på firma til oprettelse af webshop til jer/dig? 

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)