Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter forummer ligesom denne

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 193
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 17:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Jeg har blot et interesse spg. vedr. iværksætter forummer som denne fantastiske hjemmeside.

Mit spg. lyder som følgende: Findes der andre forummer som dette?

* Byd gerne ind med flere forskellige *

Med venlig hilsen

Jacob Bager

www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er vist nødt til at slappe af med at smide dit domæne ind over alt. Hvis det ikke har noget med emnet at gøre, så hold det fra overskriften. Det virkede som om du søgte forums ligesom cleverdeal.. Det er jo ikke tilfældet.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 193
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 17:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Det er hermed modtaget, du bedes besvare mit spg.

God søndag

Mvh.

Jacob Bager

www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 17:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

en simpel Google-søgning på "iværksætter forum" giver Ca. 115.000 resultater - så er det jo bare at se på dem!

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 17:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tror du bare er ude på at spamme os med dit eget navn Cleverdeal.dk

bare min meningSmile

Og nu er ved Cleverdeal.dk

Hvorfor er det lige at alle produkter er markeret som om du er på tilbud, når de før priser der er angivet slet ikke holder vand.

Drop nu det tilbudsfuskeri.

"Vores kunder elsker os" badgen fra trustpilot, er vel også at stramme den, når nu man kun har en anmeldelse.

Ja, jeg synes simpelthen det er noget makværk.

/ Simon

ps. jeg har på ingen måder noget der konkurrerer med jeres side.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 193
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 17:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo tak Fru Hartman

Ville lige vide, om der var nogle bedre end andre.

Mvh.

Jacob

www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 193
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 17:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Tak for din negative attitude. Sådan et indlæg burde man ikke lave!

Markedet på både PanserGlas og PowerBank er undersøgt nøje, og hvis du sætter spg. ved vores virksomhed bedes du kontakte os på mail:info@cleverdeal.dk.

Tjek prisen for PowerBank her: http://www.matas.dk/powerbank-eksternt-batteri-2600-mah-sort eller http://www.powerbank.dk/produkter

Prisen på panserglas behøves jeg vel ikke finde til dig?

Dette burde være en reminder til dig.

Vedrørende trustpilot mærket, må dette anvende hvis man har 4 stjerner eller derover, hvilket vi har.

Hvis du har yderligere spg. til måden at drive virksomhed på mailer du os bare.

''Heller snakke for guld end til sølv''

Også god søndag til dig.

Mvh.

Jacob

www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 18:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Bager:
Tjek prisen for PowerBank her: http://www.matas.dk/powerbank-eksternt-batteri-2600-mah-sort eller http://www.powerbank.dk/produkter

Det er irrelevant hvad du kan finde den dyreste Powerbank til, når du skriver udsalg, så er det hvad du har har taget førhen der er afgørende.

Desuden har jeg fundet dem magen til et andet sted til 79 kroner + 20 kroner fragt.

Jeg vil skide på Trustpilots regler, 1 anmeldelse = Vores kunder elsker os....Ahhh, den holder bare ikke!

Jeg synes det er fint nok I vil har en shop, tag ikke fejl af det - men gør jer nu lidt umage!

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 80
Fra  Podshop.dk Skrevet kl. 18:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Peter Langkilde Jakobsen:
Jeg vil skide på Trustpilots regler

Hold lige en sober tone. Andet ser jeg ingen grund til.

Podshop.dk - Billige earphones, høretelefoner etc. Music

FRI FRAGT, brug koden: AMINOPODS

Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 193
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 18:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Simon Peter Langkilde Jakobsen:

Jacob Bager:
Tjek prisen for PowerBank her: http://www.matas.dk/powerbank-eksternt-batteri-2600-mah-sort eller http://www.powerbank.dk/produkter

Det er irrelevant hvad du kan finde den dyreste Powerbank til, når du skriver udsalg, så er det hvad du har har taget førhen der er afgørende.

Desuden har jeg fundet dem magen til et andet sted til 79 kroner + 20 kroner fragt.

Jeg vil skide på Trustpilots regler, 1 anmeldelse = Vores kunder elsker os....Ahhh, den holder bare ikke!

Jeg synes det er fint nok I vil har en shop, tag ikke fejl af det - men gør jer nu lidt umage!

Hej igen.

Irrelevant er nu for meget sagt. Udsalgsprisen ligger på 279 kr. og endda højere, hvilket vi kan dokumentere.

Hvad vedrører dine holdninger er vi ligeglade med. Vi følger reglementet, gør tingene som de skal gøres, og træder ingen over tæerne. Vi er blot 2 19 årige iværksætter som vil få en virksomhed op at køre.

Mit spg. på denne tråd var ment seriøst, og vi er meget interresseret i at vide om der findes andre forummer som denne, da vi er meget inspireret af sådanne hjemmesider.

Vi synes også det er fint du keder dig søndag aften, og kritisere et seriøst opslag, men at du bliver ved med at ''flotte'' dig, er da næsten til at grine over.

God søndag

Mvh.

Jacob B.

www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)