Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg igang med Google Adwords?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står i en situation, hvor jeg mægtig gerne vil have erfaring og viden indenfor Google Adwords. Jeg arbejder til dagligt med Facebook annoncering/List management/affiliate marketing, men har endnu ikke det store kendskab til Adwords. Derfor vil jeg gerne udvide min horisont. Det skal lige siges, at jeg har læst en del bøger om Adwords, så kender godt til begynderprocessen med opsætning af kampagner, men ikke nok til at vide hvilke søgeord man skal vælge, da jeg ikke har prøvet at sætte en annonce op endnu... Men da jeg ikke selv har en webshop, havde jeg tænkt på at kontakte virksomheder og spørge om de har et affiliate program som man kan benytte sig af. (Naturligvis Deeplinks). Er det den rette beslutning, hvis man gerne vil starte ud med Adwords? Jeg vil utrolig gerne høre hvordan DU er kommet igang, og især fra personer som ikke selv har haft en webshop.

De bedste Hilsner Patrick :)

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Oct 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak 'Internexus' :) Det vil jeg helt sikkert benytte mig af. Problemet er jo bare, at jeg ikke har min egen webshop eller affiliate aftale på plads. Jeg vil jo helst prøve tingene af på jeres kursus, med et produkt eller service. Vil det være en god idé, at starte med at have deeplinks, hvis man vil lære det? Jeg har jo været på en del kurser og læst en del bøger, så kender udemærket til alle emnerne på jeres kurser (søgeordsanalyse, konverteringsoptimering mm.),  Men det er en helt anden ting, at eksekvere/udføre det på egen hånd med egen konto. 

Mvh. Patrick

Fra Næstved
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 67
Fra  Reparo ApS Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick.

Jeg vil anbefale dig at melde dig til IVÆKST.DK hjemmeside.

De tilbyder alle mulige brugbare kurser/seminarer i flere byer i DK.

Kurserne er gratis og de har adword - SEO osv helt gratis.

Det kan varmt anbefales.

MVH

Reparo

Reparo - Vi skaber produktion.

www.reparo.dk, Nye og brugte reservedele til Cnc maskiner. Spar op til 70 %.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick.

Vores kurser er HANDS-ON, det vil sige du får mulighed for at udføre de ting som du bliver lært. Hvis der er noget du ønsker yderligere forklare eller ønsker at vide, så blot spørg den person som holder kurset, når i slår over i Hands-ON. Kurserne er meget fleksible.  :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)