Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hm tør jeg spørge om et hurtigt kig på min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi har lige aktiveret vores hjemmeside. Er der et par stykker der gider at tage et hurtigt kig, på den og komme med jeres umiddelbare mening?

www.reklamekarameller.dk

udseende

overskuelighed

pris på produkterne

mangler der noget?

kunne du finde på at lægge en ordre?

Jeg ved godt at der er lige så mage meninger som der er mennesker, men hvis vi kunne komme de værste fejl til livs, så er det en god start.

Håber der er et par stykker der vil hjælpe.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 193
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads


Lækker og simpel hjemmeside, som er til at finde ud af.

Dog synes jeg baggrundsfarven irriterer mine øjne lidt. Er der mulighed for eventuelt en mere stille farven, så man kan koncentrere sig om det du vil sælge.

God dag

Mvh.

Jacob Bager

CleverDeal.dk

www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Det er rigtig fint, at du prøver at give kunden så meget info som muligt, og få nævnt alle dine priser og ekstraomkostninger. Desværre må jeg dog indrømme, at jeg har lidt svært ved at få overblik på forsiden. Der er meget info, og der bliver nævnt rigtig mange priser (inkl moms ex moms), tal, kg-tal, afgifter mm. 

Jeg har vedhæftet et forslag til hvordan du evt. kunne sortere lidt i informationen, og få fremhævet de vigtigste tal. Det er selvfølgelig kun et forslag, og som du selv siger, er der mange holdninger til hvad der bedst. 

Håber det kan give dig en fornemmelse af hvad jeg som potentiel kunde, gerne vil have fremhævet på forsiden. :)

Held og lykke med det. 

4540.feedback karameller.pdf

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 80
Fra  Podshop.dk Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Udseende

Umiddelbart fin webshop, jeg savner dog et logo af en art fremfor bare tekst i headeren.

Overskuelighed

Super overskuelig, det vigtigste er samlet på få sider og det synes jeg gør det let at overskue siden. I øvrigt, fedt at man kan tilføje produkter til kurven direkte fra forsiden.

Pris på produkterne

Umiddelbart fine priser.

Mangler der noget?

Skriv noget mere når man klikker ind på jeres produkter. Ros jeres karameller lidt og skriv hvorfor jeres produkt er værd at prøve. Dette hjælper jer også i søgemaskinerne.

Kunne du finde på at lægge en ordre?

Ja, hvis jeg på et tidspunkt skal bruge jeres produkt ville det da være oplagt.


Håber at i kunne bruge det til noget Smile

[Manuel signatur med link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Podshop.dk - Billige earphones, høretelefoner etc. Music

FRI FRAGT, brug koden: AMINOPODS

Tilmeldt 15. Nov 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 2 Ting: Skrifttypen brugt til "virksomhedsprofil", "salg af store reklamekarameller med…", "kundeservice" og "salgsbetingelser" fungerer ikke særligt godt når den bruges til overskriften - det er ikke læsevenligt og faktisk lidt "irriterende" at læse… de andre steder er det vist en smagssag.

Ved "fragtpris" bliver jeg nysgerrig på hvad fragten er hvis man bestiller over 50 kg….

Lykke til med projektet!!

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak til jer alle!

Hvor er det dejligt med så konstruktive tilbagemeldinger - det er jeg super glad for

Det er meget brugbart for mig og jeg tager i mod med kyshånd.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Meget overskuelig webshop, hvilket er godt da dit sortiment er så forholdsvis lille pt :-)

Når man trykker videre til din virksomhedsprofil, mangler jeg en SYNLIG knap tilbage til shoppen, så dine besøgende ikke ender blindt.

Det ville også pryde din side meget med nogle klare referencer, gerne nogle udtagelser fra tidligere kunder. 

Personlig er jeg ikke vildt med din baggrund i siderne. Jeg synes det er meget opsigtsvækkende, og fjerner en smule fokus fra content. Prøv dig frem med nogle mere anonyme farver. 

Jeg håber du kan bruge min kritik konstruktivt :-) 

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Du redirecter fra dit domæne til en "forsiden" undermappe.

Det kan godt gå hen og blive træls på sigt, hvis du på et tidspunkt kommer i tanker om at du vil flytte hjemmesiden til et andet system, og du stadigvæk gerne vil beholde alt det linkjuice du har opnået igennem tiden.

I øvrigt er omdirigeringen en 302, hvor den absolut burde være en 301. 

http://www.concept-i.dk/blog/302-redirect.html

Du kan evt tjekke dine omdirgeringer her:
http://www.webconfs.com/http-header-check.php 

Hej Gita

Jeg vil lige skynde mig at sige at det ikke er mig der står for det tekniske bag hjemmesiden. Jeg forstår simpelthen ikke hvad det er du skriver? eller jeg forstår ikke hvad det betyder.

Du redirecter fra dit domæne til en "forsiden" undermappe. øhh hvordan ændre jeg det? og hvad har det af betydning?

I øvrigt er omdirigeringen en 302, hvor den absolut burde være en 301. hmm lyder rigtigt det du skriver, men igen hvordan ændre jeg det?



Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kiggede lige men glemte, at kigge efter alt det tekniske.

Lige nu kan jeg kun fokuserer på, at vi så absolut har brug for reklamekarameller :-)

Måske kigger jeg lige forbi din shop i det nye år :-)

Natasha

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)