Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak til amino og alle jer SEO "nørder"

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 14
Fra  ConflictOR Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

Kære Allesammen

For et år siden besluttede jeg mig for at oprette mit eget firma indenfor konflikthåndtering. Her tilbyder jeg bl.a. konfliktmægling, konfliktcoaching og foredrag indenfor konflikthåndtering og forhandling. Jeg havde efter en del år som konsulent opnået erfaring indenfor områderne og havde som en del af mit master studium beskæftiget mig indgående med emnerne. Jeg oprettede hjemmesiden www.conflictor.dk 

I starten brugte jeg nogle tusinde kroner på Adwords, men intet skete og ingen betalende kunder kom ind i butikken. Jeg begyndte at læse om SEO her på amino, og byggede en ny hjemmeside op i wordpress og brugte YOAST som mit primære SEO modul. Jeg havde det mål at promovere mig på to søgetermer. "Foredrag om konflikthåndtering" og "Foredrag på forhandling" 

Idag ligger jeg takket være de ting jeg har lært her på amino på første side af google på begge søgetermer. Noget jeg gerne vil takke alle dem som bidrager på disse sider for. Efter jeg er begyndt at ligge godt på de organiske søgninger, så er kunderne begyndt at ringe, uden nogen omkostninger til reklame. Idag er jeg endda blevet ringet op af en journalist fra ekstrabladet der skulle bruge en ekspert i konflikter til at fortælle om dynamikkerne i nabostridigheder og hvad man kunne gøre.

Og så lige tak til dig Martin Thorborg for at inspirere og skabe rammerne for at iværksættere i DK kan dele deres erfaringer med hinanden. Amino burde efter min mening være på finansloven :)

Mange hilsner og tak til jer alle

/Ronnie

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronnie

Super godt gået, rigtig flot!
Og tusind tak for rosen, den varmer.
Stort held og lykke fremover.

De bedste hilsner

Martin

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)