Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsmuligheder på webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg er ny i business verdenen, og jeg vil starte en webshop op snart.

Mit spørgsmål er: hvor koster det ca at have en betalings formular på sin webshop, så  kunderne kan betale med mastercard, visa osv. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Patrickhoffmann.dk Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har min hjemmeside i PrestaShop, og der tilbyder PayPal deres betalingsmodul til 0 kr. pr. måned. Du vil selvfølgelig skulle betale en lille smule hver gang der sker en betaling via deres shop - men i forhold til Paymill, Paybox og moneybookers. ePay, har jeg hørt, kommer til at koste omkring 6000 kr. årligt - og der kommer du ikke i nærheden af det første stykke tid med PayPal :)

Jeg håber at du kan bruge det til noget :)

Yes Søgemaskineoptimering og affiliate marketing - Seneste projekt forlystelsesparker Idea

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

hvis du vil have en løsning til mastercard & visa, skal du igennem Nets ansøge om dette. Selve ansøgningen kan godt tage 5-6 uger at behandle. det koster 5900 i oprettelse + et månedligt gebyr

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver nød til at ansøge om betalingsaftale hos teller hvis du vil tage imod dankort.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Patrickhoffmann.dk Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

eller bruge PayPal's modul hvis det er muligt? :)

Yasir Rasool:

Du bliver nød til at ansøge om betalingsaftale hos teller hvis du vil tage imod dankort.

Yes Søgemaskineoptimering og affiliate marketing - Seneste projekt forlystelsesparker Idea

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 14
Indlæg ialt: 21
Fra  Select Nordic Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Hassanmm.

Velkommen til den vidunderlige verden af Iværksætteri :) Det er måske lidt for tidligt, men du kan skrive dig på til Select Nordic. Her er det en alternativ betalingstjeneste, som du muligvis finder interessant. URL'en er : www.selectnordic.dk. ☺

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)