Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fredags tilbud: 5 SEO artikler á 400 ord for 290 ex. moms - unikhedsrapport leveres med artiklerne

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 152
Fra  Preisler Group Skrevet kl. 05:16
Hvor mange stjerner giver du? :

5 SEO-artikler for 290 kroner ex.moms.

Eller 1 SEO-artikel á 400 ord for 60 kroner ex.moms.

 

Alle artikler er selvfølgelig originale, velskrevne og med de rigtige keywords.

Artikler bliver ligeledes kørt igennem PlagScan systemet, som garanterer 100% unikhed.

 
Ved bestillinger af 50 artikler á minimum 300 ord er prisen 14 øre per ord.

Ved bestillinger af 100 artikler á minimum 300 ord er prisen 13,75 øre per ord.

 

Vores abonnementstilbud fortsætter:

1 artikel á 400 ord leveret dagligt i et år, faktureret månedligt bagud for 1500 ex.moms per måned. 


Artiklerne bliver leveret med 1 uges mellemrum og 7 artikler af gangen. Der er mulighed for at ændre/skræddersy dette tilbud. Den første artikel vi leverer er gratis. Er du mod forventning ikke tilfreds med kvaliteten, så stopper samarbejder der. Med andre ord har du intet at miste. 

Har du mange blogs, som du ønsker daglig aktivitet på, kan dette tilbud varmt anbefales. Det holder din blog aktiv, giver din læser daglige nyheder, alt sammen med til at højne din placering hos Google. Derudover kan vi (hvis det er en WP-blog) uploade artikler + tags. Denne service koster 2000 ex moms om måneden inkl. artikler.

Alle artikler, som vi leverer, kører vi igennem PlagScan og leverer rapporter såfremt dette ønskes. Dette GARANTERER at alle artikler er unikke og aldrig vil blive straffet af Google på grund af Dublicate Content

 
SEO-Fabrikken har skrevet SEO-artikler i over 3 år og har leveret 10.000+ artikler, 1700+ produktbeskrivelser og 875+ onsite artikler. 

Vi skriver om alle emner og har pt. 42 skribenter tilknyttet. 

Derfor kan vi skrive utallige artikler om samme emne uden at de lyder ens. 

Husk vi skriver også PR materiale og produktbeskrivelser. Send en mail for at få et tilbud på dette.  

For bestilling: send en mail til: bestilling@seofabrikken.dk og referer til vores Amino tilbud. 

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Skræmmende. Man skal altså bevist vælge at forringe sine kunders oplevelse med tomme ligeyldige kalorier ?

Du reklamerer ganske enkelt for at skabe ligegyldig fyld på nettet og lede folk på afveje.

Kom så google! Giv dem klask!

www.isos.dk- IT support

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du ikke har noget brugbart at sige, så hold dog kæft. 

Ligegyldig fyld er det nu ikke helt - Det er ikke så infomativt, men efter som det kan bruges af nogen er det ikke ligegyldigt. 

Men hvis han ikke skal reklamerer for "ligegydt kalorier" er det så ikke lidt lamt, at du selv fyrer nogen afsted på forummet i stedet for bare, at scrolle videre?

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Rohde Nielsen:

Hvis du ikke har noget brugbart at sige, så hold dog kæft. 

Ligegyldig fyld er det nu ikke helt - Det er ikke så infomativt, men efter som det kan bruges af nogen er det ikke ligegyldigt. 

Men hvis han ikke skal reklamerer for "ligegydt kalorier" er det så ikke lidt lamt, at du selv fyrer nogen afsted på forummet i stedet for bare, at scrolle videre?

Pointen er at det er tomme kalorier i form af  ligegyldigt fyld, der ikke kan bruges af nogen. Det lægger du jo selv op til at det er med "det er ikke så informativt...".

Det er snyd af brugeren da teksten er irrelevant, og farligt for websitet når google lige pludseligt sorterer fjerner og straffer spam.

Jeg scroller som det passer mig  og det kan du intet gøre ved.

www.isos.dk- IT support

Fra Haslev
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 152
Fra  Preisler Group Skrevet kl. 03:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Simon , but don't feed the troll ... :-)

 

Fra Haslev
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 152
Fra  Preisler Group Skrevet kl. 03:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har vi lavet det her i 3 år, så mon ikke vi kan skrive dem uden at de bliver straffet af Google ... 

Og jeg gætter på produktbeskrivelser og pressemeddelelser ryger ind under ligegyldigt fyld i din verden. 

Derudover har jeg 3 journalister tilknyttet + 1 cand.ling.merc så jeg tror også fagligheden er i orden. Jeg selv har en HD fra CBS, så jeg gætter de artikler jeg skriver om økonomiske forhold også går under kategorien ligegyldigt fyld ? 

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Preisler:

Nu har vi lavet det her i 3 år, så mon ikke vi kan skrive dem uden at de bliver straffet af Google ... 

Og jeg gætter på produktbeskrivelser og pressemeddelelser ryger ind under ligegyldigt fyld i din verden. 

Derudover har jeg 3 journalister tilknyttet + 1 cand.ling.merc så jeg tror også fagligheden er i orden. Jeg selv har en HD fra CBS, så jeg gætter de artikler jeg skriver om økonomiske forhold også går under kategorien ligegyldigt fyld ? 

Godt Mikkel.

Du/I er uden tvivl rigtig gode til det der udføres.  Jeg kritiserer ikke kvaliteten og fagligheden, da jeg ikke kender den, blot den værdi der tilføres. Jeg har så åbenbart ramt et af de ømme punkter hos både dig og Simon.

Det er egentlig nok at forholde sig til det du selv skriver i første indlæg.  Hvordan kan nedenstående tolkes?

Mikkel Preisler:

... Har du mange blogs, som du ønsker daglig aktivitet på, kan dette tilbud varmt anbefales. Det holder din blog aktiv, giver din læser daglige nyheder, alt sammen med til at højne din placering hos Google ...

...Vi skriver om alle emner og har pt. 42 skribenter tilknyttet.  Derfor kan vi skrive utallige artikler om samme emne uden at de lyder ens.

Held og lykke

www.isos.dk- IT support

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det må være op til diverse blog ejere om de syntes det er kvalitet for deres brugere. det kan så diskuteres om man passioneret blog skriver hvis andre skriver ens tekster, men det kan aldrig blive seo skribentens hovedpine han hyres til og skrive en tekst og det gør han så.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)