tak for dit svar - som sikkert er rigtigt. Som sagt er jeg bogholder og ved intet om dette.
Jeg har netop hyret en 'ekspert' for at slippe for disse problemer.
Jeg vil tillade mig at kopier dit svar og bruge det, næste gang jeg skal ændre en årsopgørelse hos SKAT. De vil altid have en begrundelse og jeg syntes, at din er lige i øjet - så kan de tænke over den!
Haha - go right ahead!
Jeg er da glad for jeg kunne hjælpe. Hvis du har flere spørgsmål er det bare at spørge ;)
jeg kan se, at du nok kunne have hjulpet mig i første hug.
Når jeg nu har fået alt dette til at virke, kan jeg så ikke bare flytte mail- og webhotel til jer?
Det er noget Wordpress noget og pt. tre mailadresser.
Mvh
Stig
Sagtens. Du kan jo lige skrive til support@serverfruit.com eller kontakte os via chatten på vores hjemmeside - eller PM her - så vi ikke fylder forummet her op.
Det er ganske normalt, at dette sker i forbindelse med en redelegering, og har intet som helst med Unoeuro at gøre.
Nej, men når en seriøs virksomhed flytter rundt på hjemmesider sørger de netop for at sætte TTL ned og ændre på de records i DNS zones før der flyttes navneservere, så man reelt set ikke bemærker noget.
Nej, men når en seriøs virksomhed flytter rundt på hjemmesider sørger de netop for at sætte TTL ned og ændre på de records i DNS zones før der flyttes navneservere, så man reelt set ikke bemærker noget.
Enig, men det har stadig intet med Unoeuro at gøre.
jeg har fået lidt hjælp til at redelegere mit website.
I morges var det fint, men her til eftermiddag er det gamle site oppe igen.
Hvis jeg går på DK-hostermaster, så ser det ud til at navneserveren er korrekt.
Site er nu hostet hos Unoeuro. Jeg blev anbefalet dette, så det blev valgt, men ikke pga. økonomien, da sitet bare skal virke.
Nogen der har erfaringer med dette?
Som andre herinde siger, så er det ganske normalt ved redelegeringer. Der kan nemt gå alt fra 1 til 48 timer hvor DNS svinger mellem gammel og ny udbyder. Dermed sagt at såfremt du ikke har været inde og forsøge at flytte domænet tilbage, så bør det virke i dag, eller senere i dag. Blot hav lidt tålmodighed.
Du er også altid velkommen til at skrive til UnoEuro support, så skal vi nok gøre vores bedste for at berolige dig :)