Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af Kursus for ældre

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 104
Fra  NEANEOS Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Jeg skal til at tilbyde et kursus for ældre mennesker og i den anledning skal jeg bruge lidt hjælp.

Kurset jeg vil tilbyde kommer til at koste 250,- og består af 2 timers undervisning. 

Skal jeg betale moms af det beløb, eller er det i stedet lønsumsafgift jeg skal betale?

Jeg ejer lige nu en IVS som står tom, kan jeg bruge det IVS til dette formål eller skal der oprettes en speciel type virksomhed til dette? 

Derudover, hvordan tror i det vil være nemmest at fange ældre mennesker's (55+) opmærksomhed, og hvordan tror i vil være nemmest for dem at tilmelde sig kurset?  

På forhånd tak :-)

Hilsen Mahyar Ghaedi

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mahyar. Der er ikke moms på undervisning, men om du skal betale lønsumsafgift, ved jeg ikke. Men det betyder ikke noget, hvilken virksomhedsform, du bruger, når blot virksomheden i øvrigt kører korrekt. Jeg underviser selv ældre i Amagerdelen af København, og ved, at de fleste ser annoncer i avisen og måske læser foldere på biblioteket osv. Det er KLART nemmest for langt de fleste af dem at ringe og tilmelde sig!

Fra København
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 104
Fra  NEANEOS Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Tak for svaret.

Jeg havde tænkt mig at få printet 2000-3000 flyers ud og rende rundt og smide det i folks postkasse i området, og bibliotek, men avis må jeg så også få printet noget i! 

Jeg tænker også det ville være nemmest at ringe, men en hjemmeside vil stadig være en meget god ide, ikke også?

Er der evt. nogle ting som du synes jeg burde have styr før jeg starter? 

Hilsen 
Mahyar 

Fra København
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 104
Fra  NEANEOS Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)