Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sammenlægning CVR/VIRK og gratis selskabs regnskaber fra dec

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46447
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John. Mange tak for info. Ja, det lyder godt nok dejligt!

Fra København
Tilmeldt 28. May 13
Indlæg ialt: 25
Fra  maxer.dk Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver spændende at se, men mon ikke mange vil få gavn af dette? :)

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende - men vil nok ikke gøre VIRKs problem med oppe tid mindre.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46447
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

SWcotspain:

Spændende - men vil nok ikke gøre VIRKs problem med oppe tid mindre.

Mvh

Stig

svært at sige  glasset halvt fuldt eller tomt du. CVR siden - deres loadtid  - deres aflevering af fulde rapporter via abonnement - jeg kender ikke sider der har kørt bedre med det load. Bestil fuld rapport på en virksomhed - tager 10 sek og er i din mailbox efter få sekunder . Ret skal være ret i forhold til CVR. Håber naturligvis ikke det bliver langsommere, men tror det er CVR siden der lægges ind og kører den del rent teknisk. Jeg har glasset mere end halv fyldt

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det også mere virk.dk, som jeg mener der har haft problemer med oppe tider. 

Nu bliver mere trafik samlet her. Forhåbentlig bliver der taget højde for dette. 

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46447
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

SWcotspain:

Nu er det også mere virk.dk, som jeg mener der har haft problemer med oppe tider. 

Nu bliver mere trafik samlet her. Forhåbentlig bliver der taget højde for dette. 

ikke uenig i virk problemer - slet ikke- - men CVR derimod er noget at det mest velfungerend offentlige jeg har brugt ( og bruger det meget - lynhurtig database og rapporter på sekunder) Håber da heller ikke det forsinkes. Ser det samlet som POSITIVT

(Kan være ligeglad jeg har abonnement på regnskaber gratis gennem børsen, men det her kunne være hurtigere og et log ind mindre :) )

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
ikke uenig i virk problemer - slet ikke- - men CVR derimod er noget at det mest velfungerend offentlige jeg har brugt ( og bruger det meget - lynhurtig database og rapporter på sekunder) Håber da heller ikke det forsinkes. Ser det samlet som POSITIVT

Enig - og jeg får også regnskaberne 'gratis'. Så hvor er mon egentlig den store gevinst?

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46447
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

SWcotspain:

Cookie - John Hannover:
ikke uenig i virk problemer - slet ikke- - men CVR derimod er noget at det mest velfungerend offentlige jeg har brugt ( og bruger det meget - lynhurtig database og rapporter på sekunder) Håber da heller ikke det forsinkes. Ser det samlet som POSITIVT

Enig - og jeg får også regnskaberne 'gratis'. Så hvor er mon egentlig den store gevinst?

Mvh

Stig

det er vel ikke gratis du eller jeg får dem - det er vel via den avis eller abonnement - så gevinsten for offentligheden er vel, at alle får dem gratis ( og bagdelen for de som plejer at ta pris for det Bisnode osv) Det er vel en offentlig erhvervsservice at man skal kunne trække regnskaber - f.eks på de nye IVS når de fremkommer med regnskaber - uden en omkostning - just my 5 P

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

John - vi er enige.

Men jeg mener, at de fleste professionelle får denne information 'gratis' allerede.

Så hvis prisen er at man samler mere information på et sted, som tilsyneladende allerede er overbelastet, så er samfundens værdi negativ.

Kan frygte at dette bare er endnu en sparemanøvre og at vi komme til at se lappeløsninger ala SKATs systemer.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)