Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Del for at deltage! Og dog?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg længe siddet og grublet på facebook over alle de konkurrencer hvor at man SKAL dele for at deltage, og hver gang jeg læser dette modstrider det jo facebooks konkurrenceregler? Som selvstændig er det jo meget nemmere at komme frem på denne måde, men fordi alle andre gør det, skal man jo ikke selv?

Kan godt være jeg lyder som en sur gammel mand, men synes det er vildt så mange der bryder de regler, man skulle da mene de havde sat sig bare lidt ind i tingene.

Men, hvad er folks holdning? Skider man et stykke på reglerne for at komme hurtigere/bredere/billigere frem, eller følger man reglerne og må nøjes? :)

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har valgt den holdning, at vi overholder reglerne og ikke mindst overholder markedsføringsloven.

Du har ret i din betragtning om at man meget lettere kan få likes hvis man bryder reglerne, og lad os da bare være helt ærlige, Facebook skider det et stykke og reagerer ikke på disse spam reklamer.
Selv om du spam melder reklamerne er der ingen reaktion fra Facebook som naturligvis også gemmer sig godt og grundigt.
En indikator er jo deres spam knapper når man anmelder en reklame. Knappen hedder "Bare en spam reklame".... Det siger vel alt.

Det sjove er så at konfronterer div. virksomheder med deres ulovligheder. Det viser bare igen, at det ikke er en marketingsafdeling som bør kende reglerne, men en eller anden ansat som er sat til at bestyrer siden.
Det fortæller mig en del om virksomheden. 

Vi har valgt en udbyder hvor vi har mange moduler til vores Facebook side og hvor alle regler er overholdt. Får vi så færre likes grundet dette?
Ja sikkert, men så får vi bare dem der kan bruges til noget og ikke div. konkurrence klubber som jagter Facebook gaver.
Vi kan styrer vores konkurrencer på IP basis, så kan snilt sorterer klubberne fra. 

Tilmeldt 12. Nov 14
Indlæg ialt: 3
Fra  Tilmeld nemt og hurtigt dit link Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været med til at lave flere Facebook-konkurrencer.

Min overbevisning er at det er folks uvidenhed om reglerne og at man ofte bare kopiere og får ideér fra andre facebook konkurrencer. 

Så uden at vide det eller være ekspert på området vil jeg tro at over halvdelen af de virksomheder der bryder reglerne simpelthen ikke aner at det er ulovligt :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)