Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

One.com og Tradedoubler - Ingen leads for alle Affiliates i oktober!?!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Siden oktober er mine leads fra one.com programmet via Tradedoubler dødt et ud på mit site NemProgrammering.dk. Det vil sige 0 leads i oktober og 0 lead i november so far...

I tidligere måneder har jeg haft 5-9 leads hver mdr, men nu er det bare stoppet helt til trods for flere klik i oktober end nogenside før.

Jeg har været en del i kontakt med Tradedoubler, og i dag fortæller de mig så, at det er sådan det ser ud for hele one.com programmet... ikke noget med at de mener der er et problem...

Det er så her jeg står af. Hvordan kan man have et program som fra den ene måned til den anden ikke giver leads mere for ALLE affiliates uden at undersøge om der er et generelt problem?!?! 

Mit håb med dette indlæg er at en repræsentant fra one.com eller Tradedouber ser det og måske kommer med nogle inputs, eller der måske er nogen herfra der oplever det sammen?

... Jeg er ihvertfald lidt fortvivlet...

Mvh.

Thomas

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt råd, flyt væk fra Tradedoubler!! 

Der er så mange problemer med dem efter de har lukket deres danske kontor, at jeg på det kraftigste vil vælge en anden udbyder, som f.eks. AdService.  

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Tak for råddet. Jeg valgte faktisk selv for nogle dage side og lukke alt ned på Tradedouber, da det som beskrevet virkede rigtig rigtig dårligt. dette gjorde specielt af hensyn til mit nye site http://www.billig-webhosting.dk/ som er 100% afhængig af gode affiliates.

Kan også se, at det nok var noget jeg skulle have gjort noget før, da lead priserne er 3-4 gange højere på f.eks one.com hos AdService end de var hos Tradedoubler... Puha, jeg er gået glip af noget det seneste år!

Mvh.

Thomas

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det jo ikke bare lige at flytte væk, selv om jeg er oven ud træt af Tradedoubler, så har Saxo.com ikke program andre steder. (mig bekendt)

Jeg oplever også lange perioder med masser af kliks og ingen salg - også pludslig flere salg på en meget kort periode.

Så kære Saxo.com - skift væk fra Tradedoubler

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja drop Tradedoubler... De har ikke styr på en skid. Jeg har gamle leads over 2 år gamle som ikke er kommet til udbetaling endnu. Det kan man jo ikke arbejde med.

Jeg vil klart anbefale ADService.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg føler lige jeg vil give en update på den her.

Jeg skiftede for 3 dage siden til AdService, og idag er det første one.com lead rullet id, som vel og mærke er 4 gange højere end det jeg fik hos Tradedoubler...

Konklusionen må være den at man skal holde sig langt væk fra Tradedoubler. Bare se på min case 0 leads over 1 mdr trods over 100 klik hos TD... 1 lead efter 15 klik hos AdService...

Mvh.

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er ikke den eneste der oplever hvad du beskriver her i tråden desværre.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)