Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har kendskab til SEO-Gruppen?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Nielsen -:

En hurtig gennemgang af deres egen side, fortæller mig at de ikke aner hvad de laver, i hvert fald ikke når det kommer til søgeoptimering på deres egen side.

Generelt er der mange ting på den hjemmeside jeg finder underlige, og hele ideen med pakkerne der, ville jeg aldrig røre med en ildtang...  "Til dig med en stor virksomhed - 12 søgeord 7800,- pr. md" :D ... ja okay, giv mig på frakken for det her, men det er jo ikke kunden der bliver taget udgangspunkt i, men at binde folk op på 12 måneders kontrakter.... 
 

Hmmm.. Hvis de virkelig kke har leveret det lovede skal de vel betale pengene tilbage? Der er vel garanti for udført arbejde selvom det er et virtuel tjeneste man har købt?

Forøvrigt  er de ansatte nemme nok at finde på linkedin. De er allesammen CEO, Salgsdirektører, Salgscheffer og deslige.

www.isos.dk- IT support

Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Fra  www.dinonlineshop.dk Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Skøn side du har, der står meget jeg kan bruge til noget. Let og forståelig læsning :-)

Tusind tak

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Else

Hvad har du helt præcist fået for pengene, har du evt. en rapport med det offsite SEO der er lavet ?

MVh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)