Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg har startet en ny webshop, nemlig "velklaedt.dk".

Derfor, ville jeg gerne vide lidt om annoncer.. Jeg har annonce på google, som ligger i højre kolonne, når normale sætninger søges, omkring butterfly, slips osv..
Men har haft et par facebook annoncer, som jeg ikke synes man får nok ud af.. Ingen af mine salg, er kommet fra annoncerne på facebook. Har i nogle andre idéer til markedsføring, annoncer osv..

Mvh

Kasper Aarøe

Kontakt@velklaedt.dk
31 38 64 34

Fra Århus
Tilmeldt 5. Nov 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at give seo en skalle og få den på side 1 på nogle af de søgeord du selv nævner? Ellers kan jeg egentlig godt lide din side :-) Vedr. markedsføring, så forsøg at vær synlig der hvor dine potentielle kunder er :-)

Mvh
HC Andersen Fyrværkeri

Tilmeldt 16. Jul 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Jeg ville aldrig købe noget på en side, hvor noget står på dansk og andet på engelsk, og hvor der nederst på siden er dummytekster. Det virker uprofessionelt og fjerner tilliden til din webshop. Så det ville jeg fikse, inden jeg kastede mig over markedsføringen.

Der er ikke meget ved at få en masse mennesker ind på din hjemmeside, hvis ikke de stoler nok på det de ser til at lave købet.

Ellers et fint koncept og kan godt lide navnet.

Tilmeldt 16. Jul 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er disse dummy-tekster, jeg tænker på:

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Gå i gang med søgemaskineoptimering. Det er en langsigtet strategi og det kan tage tid, før I får besøgende fra de søgeord I vil have besøgende fra. Men, når i ligger der - så er det sjovt :-).

Forresten, 'Add to wishlist' står der på jeres side. Regner ikke med, den skal være engelsk?

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver: "en af de første, der gør Butterflyes og slips tilgængeligt for alle på nettet. Dette har før været tilgængeligt i mindre butikker rundt omkring i de større byer, men Velklaedt ønsker at gøre dette tilgængeligt for alle."

En simpel søgning på Google giver Ca. 9.440.000 resultater..... Så helt alene er di ikke om at sællge slips og sløjfer.

"....De fleste andre webshops har et meget større varesortiment, og har ikke det samme kvalitetssyn på god kvalitet..."

Pas på med at nedgøre andre - du har vel ikke personligt tjekket samtlige udbyderes kvalitet! 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasperaaroe:

Hej alle!

Jeg har startet en ny webshop, nemlig "velklaedt.dk".

Derfor, ville jeg gerne vide lidt om annoncer.. Jeg har annonce på google, som ligger i højre kolonne, når normale sætninger søges, omkring butterfly, slips osv..
Men har haft et par facebook annoncer, som jeg ikke synes man får nok ud af.. Ingen af mine salg, er kommet fra annoncerne på facebook. Har i nogle andre idéer til markedsføring, annoncer osv..

Mvh

Kasper Aarøe

Kontakt@velklaedt.dk // */ // ]]>
31 38 64 34

Hej Kasper

Er du sikker på at din målgruppe er segmenteret optimalt via din facebook annoncering

Såfremt du ikke allerede gør det, vil jeg anbefale dig at gøre splittest, hvor de tester forskellige annoncer, til forskellige målgrupper. Derigennem vil du gøre dig nogle brugbarer erfaringer til dit fremtidige marketingmix. 

Også en lille kommentar til din webshop: 

Ved er reklamerer med åbningstider der ligger uden for arbejdstid, sender du nogle signaler i retning af at webshoppen bliver drevet ved siden af noget andet. Dette er højst sandsynligt også tilfældet, men i min optik bør du slet ikke reklamerer med det så åbenlyst. Så lav hellere en supportfunktion hvor folk kan blive bedt om at blive ringet op, hvis du ikke kan tage telefonen når en potentiel kunde ringer. 

Held og lykke med det hele :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Sådan ser det altså ikke ud, når jeg tjekker det?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Tak for heads up, dette vil jeg få rettet snarest muligt, da jeg selvfølgelig ikke skal nedgøre nogle. :-)

Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Din side ser anderledes ud når jeg ser den via Internet Explorer og igennem Firefox. Med Firefox ser det ud som om alt virker som det skal og det hele står på dansk. Med Internet Explorer stor nogle af delene på dansk, mens andre står på engelsk, så som footeren som der nævnt.

Find de bedste sko priser på Skohylden

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)