Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Websites Udvikling

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har nu tænkt og arbejdet med min ide i længere tid, Men jeg mangler en smule Hjælp. Min ide er en internet service, og da jeg er meget grøn indenfor udvikling og programmering af websites, har jeg ingen kontakter inden for givende felt. Jeg mangler en erfaren virksomhed/person der kan programmere samt designe selve siden. Mit spørgsmål lyder så: ”Kan i anbefale en udvikler, der har kompetencer inden for dette felt?”  

Med venlig hilsen Asker 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Asker,

Kan du prøve at være lidt konkret omkring din idé. Så er det lettere at pege dig i retning af de rette kompetencer.

Er det en shopløsning? En webservice/app eller et simpelt informationssite du vil lave?

Skal det køre på desktop, ipad, phone som device?

osv...

David

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Asker,

Måske er din idé ikke sværere end at du kan lave den selv. Hvis du har mod på dette vil jeg gerne have lov til at anbefale dig min side NemProgrammering.dk, hvor temaet er lav din egen hjemmeside 

Her finder du en masse guides til f.eks. WordPress, som vil hjælpe dig rigtig langt på egen hånd Smile

Mvh.

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 11. Nov 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David 

Hjemmesiden er en webservice, og skal til at starte med udelukkende køre på desktop. Men selve hjemmeside er en brugerbaseret hjemmeside, Der på nogle felter kan sammenlignes med DBA.  

Asker 

Tilmeldt 11. Nov 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas 

Hjemmesiden er alt for omfattende til at jeg kan lave den selv. Har undersøgt muligheden og det kræver erfaring at lave projektet 

Mvh. 

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Skov Iversen:

Hej Asker,

Måske er din idé ikke sværere end at du kan lave den selv. Hvis du har mod på dette vil jeg gerne have lov til at anbefale dig min side NemProgrammering.dk, hvor temaet er lav din egen hjemmeside 

Her finder du en masse guides til f.eks. WordPress, som vil hjælpe dig rigtig langt på egen hånd Smile

Mvh.

Der er jeg enig med Thomas, Du kan komme utrolig lang ved at bruge nemprogrammering ;)

Jeg er måske et godt eksempel, dog kun jeg godt lidt i forvejen med php, men efter Thomas fik lavet nemprogrammering fik jeg lidt bedre styr på nogle små ting mv, ;)

Du kan bare se min hjemmeside: http://www.ordklar.dk/ 

Den er bygget op fra bunden i php, mysqli, jquery, bootstrap og mange andre ting til siden, :)

Håber du kunne bruge mit svar til det du spørger efter :)

Denne her anbefale/citat skrev Thomas til mig for snart et ½ år siden ca, 
"I dag blev Ordklar.dk lanceret. Jesper som har lavet siden er selv ordblind, og har blandt andet brugt NemProgrammering.dk´s videoer til at lave siden. At kunne lære igennem video i stedet for skrevne tekster har været en stor hjælp for Jesper, og derfor har han i dag kunne lancere denne nye side for ordblinde" 

Så det kan godt lad sig gøre at bygge den fra bunden eller om det er bare wordpress, det kræver måske bare mange timer af dig men du skal nok klare den, bare rolig :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)