Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny AdWords bog med Shopping og Adwords kupon

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hey

Reklame warning :) Dette er omtale af min nye bog jeg er pivstolt af.

Jeg har haft nogle mega intense måneder, for i sommerferien startede jeg på at skrive en ny bog om AdWords. Jeg gav den fuld gas til jeg var færdig og har nu en 252 siders bog klar, både som ebog (pdf og ePub) og som fysisk bog.

Min AdWords bog har fokus på webshops og min tanke bag er at hjælpe med at prioritere hvilke muligheder webshopejeren skal bruge, og selvfølgelig en masse input til hvilke fejl de skal undgå. Jeg har set relativt mange AdWords konti gennem tiden, så jeg kender til de fejl der laves...

Derudover er der en fuld guide til opsætning af Google Shopping billedannoncer og remarketing for search. Og selvfølgelig en masse skarpe tricks til at optimere.

Thorborg har skrevet forordet, og jeg har haft grafikere til at hjælpe med visualiseringer og opsætning så den fremstår let forståelig og pivlækker ;)

Al input modtages meget gerne, så fyr endelig løs :)

Du kan hente en gratis lightudgave og købe bogen på siden her - klik.

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er en super god bog, køb den :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Grunden til jeg ville lære AdWords skyldtes faglig sparring med Jonas fra Connect-Media.dk, hvor han fortalte mig om guldet ved at styrke SEO ved at bruge AdWords. 


Selvom jeg har været motiveret og rigtigt godt inde i SEO, så har jeg haft virkeligt svært ved at komme i gang med AdWords.

Jeg kan sige så meget at efter jeg læste den alt for lange (der er for meget guld til gratisterne) gratis download-version på en aften, så forstod jeg det så godt at jeg kunne skrive en AdWords joke da en af folkene indenfor online markedsføring spurgte om det var bedst at se en video, læse en bog om AdWords etc. Jeg lod dog være :-)

Jeg er den sikre køber af den fulde version til jeg har tid til at læse og arbejde videre med AdWords igen. 

Personligt synes jeg faktisk der bliver givet for meget gratis væk i den gratis version - men jeg ved så også at det er bogen jeg vil have :-) 

Det er ikke kun superkvalificeret vejledning du får, men der er også gjort en ditto indsats for at det skal være nemt at forstå.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mange tak Martin og Gita.

@Gita: Målet er nået når man kan lave fag-jokes :) Over 500 har hentet light-udgaven på en uge, og jeg har da overvejet om jeg giver for meget væk. Men jeg ved hvad der er i det sidste, så jeg føler ikke jeg har givet så meget af det skarpeste væk :) Så jeg glæder mig til at høre hvad du synes om den fulde udgave når du får tid til at læse den.

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm gad vide hvad der skal ligge under juletræet i år Wink

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

webanalytiker:
så jeg føler ikke jeg har givet så meget af det skarpeste væk :)


Ja, det kunne jeg efter kun at bruge en halv aften med den gratis version - så din formidling har virket rigtigt godt, da du lavede en - for mig - kedelig liste om til personligheder bag. 

Du har givet meget væk gratis, men det gør også at jeg er sikker på at jeg vil have resten af guldet i din bog, og jeg sparer mange timer (og kroner) på at lave fejl, da du guider rigtigt godt.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se der følger 1250 kr med til nye annoncører, men hvornår er man en ny annoncør ? Jeg har oprettet en Adwordskonto for længe side, men har aldrig lavet et køb gennem min konto. Ville jeg så stadig kunne få gavn af de 1250 kr ?

Men jeg må indrømme at den ser ret interessant ud, ud fra det jeg har læst af gratis delen indtil videre :)

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:
Jeg kan se der følger 1250 kr med til nye annoncører, men hvornår er man en ny annoncør ? Jeg har oprettet en Adwordskonto for længe side, men har aldrig lavet et køb gennem min konto. Ville jeg så stadig kunne få gavn af de 1250 kr ?


Jeg stillede akkurat samme spørgsmål i dag på et webinar. Min AdWords-konto er oprettet for mange år siden pga SEO.

Jeg fik 2 forskellige udmeldinger fra 2 forskellige folk. Da mine citeringer er frit fra hukommelsen giver jeg ikke andre "skylden":

1. Det er for sent. Din konto er over en måned gammel - så det løb er kørt.

2. Du kunne jo oprette en ny konto, selvom det er imod Googles retningslinjer. (Det var alligevel også planen udfra Analytics-undervisning fra Lynda.com, hvor det bliver anbefalet at lave en ny Analytics-konto hvor det er klart hvilket firma der står bag). Især hvis du aldrig har brugt AdWords ser Google måske stort på at du gør det når du jo netop ikke misbruger det. Også fordi de har en interesse i at få dig som ny kunde  de tjener jo også på det).

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ift brug af kuponer er reglen for at bruge en kupon simpel, og kravene til beløbet er forskellige.

Du kan bruge en kupon på din konto, hvis kontoen er oprettet inden for de sidste 30 dage. Altså oprettet, ikke igangsat. Så har du en konto allerede, så er den for "gammel", også selvom du ikke har aktiveret annonceringen.

Og ja, så er det muligt at lave en ny konto. Jeg anbefaler det ikke, men hvis man aldrig har annonceret vil jeg godt kunne forsvare at man få den hjælp fra Google til at komme i gang.

Den konkrete kupon med min bog på 1250 kr. fungerer på en måde hvor dit forbrug første måned matches op måned 2, op til 1250 kr. Dvs. bruger du 965 kr i måned 1, så giver Google dig gratis 965 kr i måned 2 til spend.
Aminos kupon på 600 kr kræver blot et spend på 200 kr, så får du de 600 gratis oveni. Så de er lidt forskellige, men alt sammen rigtig fint til at komme igang og teste lidt ting af med :-)

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor finder man den gratis version.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)