Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Alibaba

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Martin!

Kendte ikke umiddelbart til aliexpress, men det vil jeg helt sikkert tjekke op på :)

Mvh. Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 80
Fra  Podshop.dk Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Sørensen:
Når du siger snydt er det så i forhold til ikke at få leveret varen, eller at kvaliteten ikke lever op til forventningerne?

Generelt er begge dele en risiko, men hvis du vælger en sælger med gode ratings osv. som virker troværdig mindsker det chancen for at blive snydt betydeligt. Jeg har ikke selv benyttet mig af Alibaba, jeg snakker blot ud fra andres erfaringer.


Vh.

Podshop.dk

Podshop.dk - Billige earphones, høretelefoner etc. Music

FRI FRAGT, brug koden: AMINOPODS

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Zylauv Kristensen:

Det er med Alibaba som med stort set alle andre handelsplatforme - hvor der er penge, er der snydere.

Min personlige erfaring er god, jeg er ikke blevet snydt, men kender mange der efterhånden (desværre) er blevet det.

Et godt råd er at se på hvor længe sælgeren har brugt platformen og hvilken feedback sælgeren har modtaget fra kunder.

Har du overvejet aliexpress i stedet ? De har noget kaldet buyer protection som du kan læse mere om her:

www.aliexpress.com/buyerprotection

Mvh. Martin

Alibaba har Escrow betalingsmuligheden der vist går ud på den samme beskyttelse som der er i Aliexpress.

Jeg har handlet lidt på Alibaba uden problemer. Det er dog en jungle af forhandlere og produkter, og det er derfor nødvendigt at du bruger nogen tid på at finde forhandlere, sammenligne etc.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)