Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Alibaba

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Har nogle af jer erfaringer med varebestilling gennem Alibaba?

Jeg vil gerne høre jeres erfaringer, både i forhold til kvalitet, betaling, levering og andre gode tips og tricks :)

Håber nogle af jer vil dele jeres erfaringer

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit spørgsmål giver ikke rigtig mening.

Alibaba er en handelsplads for tusinder af leverandører. Så det er det samme som at spørge om erfaringerne med at handle på Ebay.

Generelt gælder det for ALLE sådanne handelspladser, at du skal se dig godt for. - Men det kan være et fint sted at finde leverandører. - Alibaba som handelsplads er sådan set fin nok. - Fungere udmærket.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

ja alibaba er skidt og kanel, dårligt og godt helt blandet - du kan med fordel læse om IMPORT FRA KINA 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar til jer begge :)

Om mit spørgsmål ikke giver mening, ved jeg ikke, men måske forklarede jeg mig en anelse kluntet.

Jeg ledte egentlig blot efter nogle som havde erfaringer med Alibaba (Jeg ved det er en handelsplads med tusinder af leverandører). Men derfor kunne det være meget rart og høre både gode og dårlige historier fra folk med erfaringer fra Alibaba.

Carsten har du selv købt varer gennem Alibaba? Hvis ja, har du så nogle gode "tips", til hvad man bør holde ekstra øje med?

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 80
Fra  Podshop.dk Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:
Generelt gælder det for ALLE sådanne handelspladser, at du skal se dig godt for


Helt enig med de andre i denne tråd. Jeg har hørt om flere der er blevet snydt derover så vær utrolig opmærksom når du handler over Alibaba, du kan også sagtens finde en hel fin leverandør Smile

Podshop.dk - Billige earphones, høretelefoner etc. Music

FRI FRAGT, brug koden: AMINOPODS

Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar podshop.

Har du selv erfaringer med sitet?

Når du siger snydt er det så i forhold til ikke at få leveret varen, eller at kvaliteten ikke lever op til forventningerne?

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Alibaba er desværre præget af nogle brodne kar, som kun er ude på at snyde penge ud af godtroende folk. Hvis du finder en leverandør som kun vil have penge via, western union skal du passe på.

Og generelt hvis et tilbud er for godt til at være sandt skal man passe på. Handl kun med verified supplier.

Et eksempel:

Har bl.a lige få et par mails fra alibaba leverandører som tilbyder Iphone 6 til 235 USD. DEN TROR JEG IKKE PÅ.

Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak lucas!

Godt råd mht. betaling gennem WU.

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er med Alibaba som med stort set alle andre handelsplatforme - hvor der er penge, er der snydere.

Min personlige erfaring er god, jeg er ikke blevet snydt, men kender mange der efterhånden (desværre) er blevet det.

Et godt råd er at se på hvor længe sælgeren har brugt platformen og hvilken feedback sælgeren har modtaget fra kunder.

Har du overvejet aliexpress i stedet ? De har noget kaldet buyer protection som du kan læse mere om her:

www.aliexpress.com/buyerprotection

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Sørensen:
Har du selv erfaringer med sitet?


jeg har handlet der en enkelt gang... og ærligt... selvom jeg mener jeg er rimeligt klog på internettet så aner jeg ikke hvad jeg fik rodet mig ud i:)

jeg fik præcist de varer jeg skulle bruge til en super pris og alt var til UG!

MEN jeg søgte på alibabba og endte med at handle på en side der hed aliexpress hvor jeg lagde en vare i kurven, fik en kæmpe rabat og nogen helt andre varer og lidt kommunikation på mail:) med andre ord.... jeg aner ikke hvad jeg gjorde og hvordan jeg gjorde det men fik hvad jeg skulle bruge:)

købte noget videoovervågning der ville koste 11.500 kr. herhjemme til 5700 kr. inkl. levering osv der...

Mvh.

NIkolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)