Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er bilagsnummeret ? - Dinero.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har altid brugt kassekladden til at registrere når mine kunder har betalt deres regning, og har så noteret mig det bilagsnummer som denne pengeoverførsel til min konto har fået tildelt.

I dag skulle jeg så for første gang prøve at "Registrere betaling" som man nemt kan gøre ved selve fakturaen, men her ser det ikke ud til at der bliver tildelt et bilagsnummer....gør der det ?

Jeg sidder nu og kigger det hele igennem, da jeg gerne vil have et bilagsnummer for denne overførsel til min konto - men hvor finder jeg det nummer ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Er det der heller ikke, hvis du laver en oversigt over dine posteringer? [Regnskab].>[Posteringer]? Hvis ikke, må det være et spørgsmål til supporten.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fundet det nu...men i en lidt mærkelig rækkefølge.

Jeg har lavet 430 bilag og 153 faktura indtil videre. Jeg gik ud fra, som det plejer at være med kassekladden, at næste bilag ville være 431. Men denne faktura nr 153 har i stedet fået tildelt bilag nr 153. Mærkeligt at den har fået et bilagsnummer, et godt stykke tilbage i rækken!

Jeg tror jeg holder mig til kassekladden fremover, det virker nemmere for mig.

- kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

fakturaer vil jo normalt ha deres egen nummerserie - som ikke er bilagsnummer serien - og betalingen vil ske på samme nummer som fakturaen med mindre du selv i kassekladde opretter en betaling med sit eget bilagsnummer - om jeg fatter spørgsmålet  uden at ha været inde og checke dinero

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har forstået spørgsmålet korrekt, John.

Jeg var ikke klar over at en faktura og et bilag, kørte med hver deres nummerserie. Så man kan altså godt have to ens bilagsnumre, bare i hver deres nummerserie?

Jeg tror jeg holder mig til kassekladden, som jeg har gjort fra start.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)