Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det firmaet eller mig, der hæfter for regningen?

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ninaf:
Det er som skrevet i det første indlæg virksomhedens navn og adresse, men mit navn er der også (som kontaktperson og underskriver)

Så er det jo virksomheden, og ikke dig.

Ninaf:
At du bliver forvirret senere over, at jeg glemmer at skrive Virksomhedens navn + osv er vel ikke grund nok til at kalde mig en bedrager og hvad jeg sikkert har udgivet mig for.

Jo, for det er ret væsentligt hvem der står som lejer, og det du gav udtryk for var, at det var DIT navn der stod som lejer.

Ninaf:
Du kunne jo bare have spurgt om det var det ene eller det andet, men du valgte at kaste dig over mig som et rovdyr. Og så endda i 3. person, som om jeg slet ikke er en del af samtalen.

Jeg tror du skal overveje om du vil debattere i et åbent forum - Og så skal du overveje at udtrykke dig præcist, ellers er det jo ret svært at svare.

HVIS det er som du NU siger, altså at lejer er virksomheden og IKKE dig (ved navns nævnelse) så er der jo slet ikke et problem. - Men det svinger jo noget hvem du skriver står som lejer!

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 12:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Carsten Kvist:

Jeg tror du skal overveje om du vil debattere i et åbent forum - Og så skal du overveje at udtrykke dig præcist, ellers er det jo ret svært at svare.

HVIS det er som du NU siger, altså at lejer er virksomheden og IKKE dig (ved navns nævnelse) så er der jo slet ikke et problem. - Men det svinger jo noget hvem du skriver står som lejer!

Hvis du læser første indlæg igen, så står det hele der - helt præcist!

Mht at debattere her fremover, så tror jeg, du har helt ret. 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
1. indlæg: Lokalet blev lejet i virksomhedens navn, men med min underskrift og navn på kontrakten.
7. indlæg: På lejekontrakten står virksomhedens adresse + mit navn.
17. indlæg: med virksomhedens navn og adresse og mig selv som kontaktperson.
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 15:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Carsten Kvist:
1. indlæg: Lokalet blev lejet i virksomhedens navn, men med min underskrift og navn på kontrakten.
7. indlæg: På lejekontrakten står virksomhedens adresse + mit navn.
17. indlæg: med virksomhedens navn og adresse og mig selv som kontaktperson.

Hvad er problemet? Det lyder som om, du misforstår med vilje.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 15:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke se forskellen på 'Lejet i virksomhedens navn' - 'Lejet i mit navn' og ' Lejet i virksomhedens navn'?

Der er fa.... til forskel på, hvordan personen er juridisk stillet, og hvor sælger kan/skal rette sit krav.

Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 15:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

'Lejet i virksomhedens navn' og 'Lejet i virksomhedens navn' øh, nej det kan jeg ikke.

'Lejet i mit navn', har hun på intet tidspunkt skrevet.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 15:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kajojeba:
'Lejet i mit navn', har hun på intet tidspunkt skreve

Jo, i 7. indlæg.

Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 15:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:

Kajojeba:
'Lejet i mit navn', har hun på intet tidspunkt skreve

Jo, i 7. indlæg.

Mener du: På lejekontrakten står virksomhedens adresse + mit navn. Jeg har underskrevet som "ansvarlig lejer"?

Fordi hun ikke skriver: På lejekontrakten står virksomhedens - NAVN - adresse + mit navn. Jeg har underskrevet som "ansvarlig lejer"?

Melder pas igen. Det kunne jeg sgu godt gennemskue.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 08:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil give Carsten ret.

Jeg fik også det indtryk i indlæg 7 at hun rettede til at det var virksomhedens adresse og hendes navn. Hvilket klar vil betyde at hun pludselig er lejer, og ikke virksomheden.

Det er ret vitalt at man giver de rigtige opkysninger når man spørger om hjælp i et åbent forum. Gør man ikke det , har folk ikke en change for at give et brugbart svar. Og de svar Carsten kom med efter 7. indlæg er helt rigtige.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ninaf

Det helt enkle og afgørende er, hvem der er angivet som lejer. 

Mere formelle synspunkter om fx hvorvidt du kan "tegne" en kollektiv enhed ( et selskab, en forening, interessentskab m.v.) er ikke så essentielle.

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)