Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KRISE - min side er langsom

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Augustenborg
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 37
Fra  Giving2Charity Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp søges til noget forståelse.

Min side har været online i mere end 1 måned - men uden den store succes (her tænkes online betalinger). Min IT makker har ikke "søgt"nærmere ned i problemet, men undskyldt sig med at det er de mange ændringer på template...

Nu har en anden person hjulpet mig med at få gennemlyst problemet ved hjælp af tools.pingdom.com - se fil herunder

0066.pingG2C.docx

Det er et screenshot. Den viser at den har ventetid på op til 4 sekunder, før den kan begynde at læse billeder med mere... sgu da skidt. 

Nu er der målt, ændret og forsøgt nogle tiltag, uden held.

HVAD GØR JEG? Tongue TiedTongue Tied

Hilsen en med mange frustrationer - Thomas

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

uden at vide alt for meget om det her emne så ved jeg at jeg havde min side på 4 forskellige hoteller før jeg fandt et med ordentlig hastighed....

så måske det er der fejlen ligger?

det kan godt betaler sig at betale lidt for et hotel... dog er jeg på meebox nu og det er det hurtigste min hjemmeside mand kunne finde og LANGT billigere end mit tidligere som ikke var langsomt men dog ikke så hurtigt som meebox.

mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Fra Augustenborg
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 37
Fra  Giving2Charity Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en mistanke omkring det med webhotel - men kan ikke helt bekræfte det selv, med den viden jeg har. Den er en del af en profil på "gratisDNS" og kan findes på servage.net....

Er ikke ekspert på området...

Men som man kan se i vedhæftet fil, er hjemmesiden, den første med ventetid og dernæst er .../flavour/css/... der er den store sluger

Andre idéer???? Sad

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Gravenslund:

Hjælp søges til noget forståelse.

Min side har været online i mere end 1 måned - men uden den store succes (her tænkes online betalinger). Min IT makker har ikke "søgt"nærmere ned i problemet, men undskyldt sig med at det er de mange ændringer på template...

Nu har en anden person hjulpet mig med at få gennemlyst problemet ved hjælp af tools.pingdom.com - se fil herunder

0066.pingG2C.docx

Det er et screenshot. Den viser at den har ventetid på op til 4 sekunder, før den kan begynde at læse billeder med mere... sgu da skidt. 

Nu er der målt, ændret og forsøgt nogle tiltag, uden held.

HVAD GØR JEG? Tongue TiedTongue Tied

Hilsen en med mange frustrationer - Thomas

Der er en hel masse du kan gøre. Jeg kan personligt bedre lide webpagetest.org og har lavet en test der. Så vidt jeg kan se bruger du ikke caching - det kan hjælpe dig en stor del. Billederne er ikke helt proportionelle med hvor store de bliver vist - så du har faktisk flere detaljer med på billederne som folk ikke kan se og som tager tid at downloade.

Afhængig af hvad der kører på din side kan det også have noget med din host at gøre, men jeg vil umiddelbart mene at du bør tjekke nogle af de andre ting først. Du er selvfølgelig velkommen til at spørge hvis der er noget ligesom vi også gerne giver en uforpligtende demo på vores webhoteller hvis du er interesseret.

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er giving2charity du mener så mon ikke problemet er caroussel delen med de store billeder og javascript overlays der gør det langsomt. Du bør installere et wordpress cache plugin. Min side bruger  samme teknologi som giving2charity (wordpress + bootstrap) men uden billeder og loader på 0,3-0,5 s (jeg bruger så varnish på virutel server som cache og ikke noget til wordpress). 

Så prøv med at installere wp super cache eller lignende og/eller sæt jpg kvaliteten ned for de store billeder - det kan man allgevel ikke rigtig se.

For øvrigt de tider som tools.pingdom.com  giver dig er jo fra deres site mod din server (jeg åbner principielt ikke wordfiler fra nettet så jeg har ikke set det). Det er ikke nødvendigvis det samme som jeres brugere oplever.

Giving2charity.org svarer i øvrigt hurtigt og stabilt tilbage på en ping - ca 40ms. Indikerer at langsommelighed er blinkende billedehalløj på forsiden.

www.isos.dk- IT support

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Prøv på eksperten.dk , hvis du vil til bunds

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du skal gøre en af flere følgende ting:

- Skifte webhotel / hostingløsning

- Have din server gennemgået og optimeret.

- Have gennemgået din kode og dine billeder

- Have gennemgået DNS og lign. opsætning

Jeg vil godt tage et hurtigt u/b hvis du tilføjer mig på skype (Brugernavn: mikjaer). De fleste af mine kunder oplever hastighedsforøgelsen bare ved at skifte over, og hvis vi bruger et par timer på optimering er det ikke uhørt at vi kan fordoble eller tredoble hastigheden.

Hvis du er hos en seriøst hosting udbyder ligenu (det antager jeg du ikke er) kan du også ringe til dem og så kan de hjælpe med ovenstående :-)

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du får aktiveret gzip og caching på serveren, så er du kommet langt, de to dele fungerer ikke og vil betyde rigtig meget for din loadtid.

Fra Augustenborg
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 37
Fra  Giving2Charity Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for Jeres mange fine bud. Der er nu prøvet lidt af hvert af dem - og det begynder kraftigt at hjælpe på det :-)

Hvis jeg kunne give stjerner - havde I alle fået 5 StarStarStarStarStar 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 53
Fra  SSDVPS Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

I din tråd har du rigtigt nok fået korrekte svar fra andre brugere, men der er skam stadigvæk plads til optimering af hastigheden på din side, og det behøver ikke at koste en villa, så hvis du er bare en smule kvalitets- og prisbevidst, så ring til os, eller send os en mail :)

Med venlig hilsen
www.iODC.dk 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)