Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan det meldes til politiet

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 14. Oct 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej har et service firma og idag fik jeg em besked på at vi rengøringsfolk ikke må befinde sig i kantine,.......min ansatte blev sur og skrev denne besked til firma .. hej "d" vi har faaet besked paa at vi ikke ma saette sig i kantien og tage kaffe der fra, hvad er det for noget? det er diskirimation af folk. vi klager til 3f og vil ogsaa faa det ud i medierne saa det  rette ansigt kan komme frem, vi er ogsaa mennesker selv om vi er rengoeringsfolk. Nu sender en fra det firma beskeder til min ansat at det er ulovligt og hun melder det til politiet. Kan det passe?

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal man forstå det sådan, at en ansat fra dit rengøringsfirma er på rengøringsjob hos en kunde og der går ind i kantinen og henter kaffe eller mad?

for det er da helt klart ikke i orden. Kantinen er til firmaets egne ansatte og ikke til dine medarbejdere.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Er i ansat i det firma der ikke ønsker jer i kantinen?

Hvis ikke, så har det firma jo ret til at afvise at folk fra andre virksomheder bruger deres kantine, så er det jo dit servicefirma der skal sørge for dine medarbejderes arbejdsvilkår. Om det er pænt eller klogt at sige i ikke må bruge kantinen kan jeg slet ikke afgøre.

HVIS ikke din ansatte dermed arbejder for firmaet med kantinen, så tror jeg du skal tage fat i ham, og be ham komme til dig hvis han er vred og ikke true dine kunder med 3F og slet ikke med dagblade og andet.

Politianmeldelse ville jeg måske ikke frygte så meget ud fra alene truslen der ikke er udført men del af hidsighed, men derimod lyder det jo - hvis det er en kunde din medarbejder truer - som om kunden kunne finde på at bytte leverandør hvis ikke du genetableret en god kontakt.

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Roji:
ikke ma saette sig i kantien og tage kaffe der fra,

Hvis ikke der er en aftale om gratis kaffe til dine ansatte, så er det faktisk det samme som tyveri, måske derfor der tales om at melde det til politiet.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg forstår det rigtigt, har du to konflikter.

Konflikt nr. 1 er med din medarbejder.
Han skal forstå, at når han er ude på arbejde for dig, repræsenterer han DIT firma. Hvis han vil klage over din kunde, må han gå gennem DIG. Alt andet er illoyalt over for dig - du risikerer jo at miste kunden.
Han skal også forstå, at han ikke har ret til at gå i kantinen hos din kunde. Han er ikke ansat i det firma, som kantineordningen gælder for.

Konflikt nr. 2 er med din kunde.
Din kunde kan med rette være godt gal i skralden over, at din medarbejder opfører sig på den måde.
Du må i en fart tage kontakt til din kunde og beklage. Sørg for at have en løsning klar, så din kunde kan føle sig sikker på ikke at få den slags problemer med dine medarbejdere igen. Og måske skal ud indstille dig på, at du kommer til at give en form for kompensation, hvis du vil beholde kunden.

God vind med det.

Venlig hilsen

Hans 

 

Tilmeldt 14. Oct 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

De fik af vide at de ikke må befinde sig i kantine fordi de er kaldt på anderledes, og kun må bruge bagtrappen. Det har de gjort i to år hvor alt har fungeret fint. Man kan hun melde min ansat til politiet pga. Den sendte besked?

Tilmeldt 14. Oct 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

De betaler for frokost og kaffe. Jeg er ikke bange for miste kunden. Men det er min ansatte, jeg er bekymret. De var helt nede af det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ring til din kunde og beklag situationen.  Få styr på hvad dine kunder forventer af dine ansatte. Din medarbejders mail er langt over stregen - og er formentlig den som har provokeret det bombastiske svar fra virksomheden....

/Henrik 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt kan meldes til politiet så de skal efterforske det... men vil garantere at det du beskriver vil :

for det første aldrig blive anmeldt!

for det andet hvis det bliver anmeldt vil det ikke engang blive taget seriøst!

for det tredje vil det aldrig blive efterforsket!

for det fjerde så slap bare helt af hvad angår politiet for der vil ikke ske noget her....!

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hun kan ikke melde nogen til politiet på grundlag af det du beskriver.

Men mon du har fortalt hele historien ?

Du er ikke bange for at miste kunden og samtidigt truer kunden med at melde din ansat til politiet? Var jeg kunden ville jeg opsige samarbejdet med det samme eller formene din ansatte adgang til stedet.

Der er noget der ikke stemmer her, eller så har misforstået det hele. Jeg tror ikke du fortæller hele historien.

www.isos.dk- IT support

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)