Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logoer i højre hjørne falder ned i menuen - www.CleverDeal.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 193
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vores logoer i højre hjørne falder ned i menuen (se vedhæftet billede). Hvordan kan man løse dette? 

Tak på forhånd

Mvh.

Jacob Bager 

CleverDeal.dk

www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan fjerne padding top fra den <div> med id'et "header-sidebar".

Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 193
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen 

Uhhhha, det var mere end rigeligt teknik til mig. Kan du evt. hjælpe med dette? 

Vi er ikke særlig meget tekniske lige til info. Det har krævet virkelig meget af os bare at få denne hjemmeside oppe at stå, og nu driller logoerne så. 

Vil du hjælpe med det? 

Mvh.

Jacob Bager

www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 193
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen. 

Forsøgte ud fra det du skrev at ændre:  <div class="fb-like" style="margin-left:10px;" data-href="https://www.facebook.com/CleverDeal.dk?fref=ts" data-width="The pixel width of the plugin" data-colorscheme="light" data-layout="button_count" data-action="like" data-show-faces="true" data-send="false"></div>

til 

<div class="fb-like" style="header-sidebar;" data-href="https://www.facebook.com/CleverDeal.dk?fref=ts" data-width="The pixel width of the plugin" data-colorscheme="light" data-layout="button_count" data-action="like" data-show-faces="true" data-send="false"></div>

uden held. 

www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt lige bruge to minutter på at rette det, men så send mig dine login oplysninger til dit WordPress i en PM.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)