Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blændende ide til tekstiltryk, men mangler en der kan producerer varen for mig...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde:)

Jeg leder efter kontakter til at producerer tryk på tekstiler i materialer som bomuldssatin. Og

Udstandsning i filt/uld i god kvalitet. Jeg kommer med grafiske filer til at printe/udskære efter.

Jeg har undersøgt markedet for at få produceret i DK og det er desværre alt for dyrt. Er der nogen der har nogle

gode kontakter? Håber at høre fra nogen:)

På forhånd tak

MVH Rikke

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke,

Jeg sidder som senior konsulent i LIPA Sourcing (www.lipasourcing.com) som har til mål at lette tilgængeligheden og brugen af dygtige producenter og leverandører i Kina for danske virksomheder. Vi har tidligere hjulpet rigtig mange virksomheder og designere gennem Amino.

Vi kommunikerer på vegne af vores kunder så vi kan hjælpe til mindske risiko for fejl og optimere selve produktionen. Vi har stort fokus på kvalitet på alle produkter og inden for tekstil afspejler det sig blandt andet i vores arbejde med eksempelvis Asger Juel Larsen, Falsehaven og mange flere.

Ovenstående kan lade sig gøre fordi vores konsulenter snakker både dansk og kinesisk og har kendskab til både marked og kultur i Kina. Disse kvaliteter er med til at lette processen for jer så i ikke skal tænke på det opslidende arbejde i at forklare designs til fabrikker og rette fejl. Vi tager en samtale og diskuterer jeres designs, kommer med et prisoverslag direkte fra fabrikkens side og hjælper jer med alt fra prototype til den endelige produktion. Det eneste i skal gøre er at sætte os ind i jeres tankegang bag jeres designs og så varetager vi processen derfra.

Jeg vurderer umiddelbart ikke at det burde være et problem at komme dit projekt til livs!

Hvis du sender mig en mail eller giver et opkald med lidt mere info omrking jeres designs kan vi hurtigt finde frem til et konkurrencedygtigt tilbud til jer!

kontakt mig på:
60149416 el.
femo@lipasourcing.com

Mvh.
Philip Femø 

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke,

Du fortæller ikke ret meget i din post hvad præcis din kollektion skal bestå af, hvad du vil producere. Jeg kunne måske hjælpe dig i Polen, hvis du forklare hvad du er ud efter, hvis du skriver til mig privat på leszek@filmfactory.pl 

Mvh.

Leszek 

 

Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

Vil meget gerne undersøge om vi kan hjælpe dig.

Vi producere selv vores egen tøjkollektion i Tyrkiet, og har derfor rigtig gode muligheder for at hjælpe dig.

du kan evt. vende tilbage til mig på stephan.hansen@intotee.com

Mvh

Stephan Hansen

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Stephan Hansen:

Hej Rikke

Vil meget gerne undersøge om vi kan hjælpe dig.

Vi producere selv vores egen tøjkollektion i Tyrkiet, og har derfor rigtig gode muligheder for at hjælpe dig.

du kan evt. vende tilbage til mig på stephan.hansen@intotee.com

Mvh

Stephan Hansen

Det er ret farligt for nystartere i tøj designet at producere deres egne kollektioner der hvor man slet ikke respektere copyrights, for udenom EU det gøre man i Europa ingen steder (ligesom man gøre det ikke i Asia). De gamle designer huse kan ikke kontrolere det selvom de har alle mulige midler til det, og det kan slet ikke nystartere. Det kan nemt sker at din kollektion bliver sold i Turkiet (og hvis designet bliver spændende nok så også på verdensplan via internet eller igennem handels networks) under en andens mærke bag din ryg ... uden at du kan gøre noget ved det, for det danske retssystem samarbejder ikke direkte med det tyrkiske eller asiatiske ... kun EU land er forpligtet til sådan et samarbejde. Hvis du producere i et EU land så er du retsligt beskyttet ligesom du har gjord det i Danmark. Ikke kun beskyttet hvad angå copyrigts, men også samarbejdsvilkar med sine udenlandske kontrakt partnere. Som en erfaren forretningskonsulent jeg rådgiver nystartere i branchen.

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)