Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ADWORDS-TILBUD: Juleoptimering for november og december – I alt kr. 1.250 ekskl. moms.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 3. Jun 13
Indlæg ialt: 8
Fra  Nordlys Marketing Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Til interesserede har vi et tilbud på AdWords optimering i november og december for kr. 1250,- ekskl. moms - I alt for de to måneder.

Sælger dine AdWords annoncer som de skal? Føler du, at der er plads til forbedring? Så kan det være tilfældet og så vil denne investering sikkert være givet godt ud – især op til de to vigtigste måneder på året.
 

Vores tilbud indeholder:

- Gennemgang af alle annoncer  - Optimering af søgeord og bud samt analyse i forhold til de varer der sælges på hjemmesiden.

- Oprettelse af nye relevante annoncer – Såfremt der findes annoncemuligheder på oversete søgeord, udarbejder vi disse.

- Optimering mod flere salg - Optimering af tekst i annoncerne til at sælge bedre.

- En bedre kvalitetsscore - Herved betaler du mindre pr. klik på samme placering. Dette opnås gennem ovenstående.

 

Pris kr. 1.250,- ekskl. moms. (For både november og december)

Har du brug for en større løsning, så skriv for et tilbud.

OBS: Tilbuddet faktureres forud ved opstart.


Kommentér gerne dit telefonnummer eller mail eller send os en direkte besked på info@cloudkonsulent.dk.


Vi ser frem til at snakke med Jer!


Esben Waaben og Thomas Hvims

Cloudkonsulent.dk

Tlf. 60 87 60 85

Fra København
Tilmeldt 3. Jun 13
Indlæg ialt: 8
Fra  Nordlys Marketing Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

OBS.: Til de større webshops forbeholder vi os et maks timeforbrug på 7 timer :-)

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har benyttet mig af dette tilbud og vil lige fortælle om min oplevelse med Thomas.

Man får ikke altid hvad man betaler for.........

Nogle gange får man meget meget mere end man kan forvente at få, og det er den følelse jeg sidder tilbage med efter at have benyttet dette tilbud for 1 uge siden.

Thomas har arbejdet utroligt professionelt med at sætte mine kampagner op, og de har konverteret udover alt forventning, jeg har altid fået hurtigte svar på mine spørgsmål på alle tider af døgnet og et utrolig tilfreds med dette fantastiske tilbud, kan varmt anbefale af bruge Thomas / Cloudkonsulent.dk

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)