Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside, feedback søges

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 18
Fra  iBaii.dk - Kvalitetssikret nyheder m.m om Apple og andre gadgets Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

halløj Aminoer

Jeg og to andre kammerater har startet vores egen hjemmeside/blog. Adressen er iBaii.dk

Hjemmesiden vil primært handle om Apple og gadgets der er forbundet med det. Vi vil forsøge at bringe kvalitetsindhold i form af nyheder, anmeldelser, guides m.m. Vi jar allieret os med nogle journalister som vi kender fra USA der fører nogle store magasiner der også består af et Apple magasin. Da vi kender disse, har de indvilliget i at hjælpe os med at komme godt i gang, ved at være vores mentorer, og hjælpe os i gang. 

Det er planen, at hjemmesiden skal markedsføres, så vi kan få et stabilt besøgstal. Derefter, skal vi undersøge om vi kan få websitet til at drive sig selv og opnå en indtægt, der kan betale driften m.v af websitet. Dette vil vi gøre ved hjælp af Google Adsense og Affilates. Vi er dog ikke helt nået dertil endnu, da indholdet skal op og køre. 

Mine spørgsmål er:

Hvad synes i om det foreløbige design?

har i nogle gode råd til markedsføring?

andet?

vi sætter pris på alle svar. 

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, og tillykke med jeres hjemmeside :)

Mit umiddelbare indtryk af siden:

Bail i headeren skal nok stå med en lysere skriftfarve for at skille sig ud.

Logoet på forsiden er alt for stort.

Søgefunktionen skal oversættes til DK

Links til de sociale medier mangler, og i burde oversætte "Follow"

Har i overvejet at lave en knap hvor man kan tilmelde sig nyhedsbrevet på forsiden ?

Men ellers et super spændende side i har gang i - det er en hård branche, men det virker som om i har fået fat i nogle store spillere til at hjælpe jer :)

Held og lykke med projektet - jeg glæder mig til at følger jer

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. Markedsføring vil jeg anbefale jer at oprette en facebookside med det samme - det er en god gratis måde at komme i gang.

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 18
Fra  iBaii.dk - Kvalitetssikret nyheder m.m om Apple og andre gadgets Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for dit svar!

ja, konkurrencen er hård. Men ikke så hård. Jeg synes selv at indholdet der smækkes op på danske sider sagtens kunne være mere udarbejdet. Men det er jo en smagssag. 

Hjemmesiden er slet ikke klar endnu. Vi har brugt ugen på alt det bagvedliggende. Sikkerhed, optimering, SEO osv. Så lige nu er den kun åben så Amine folk kan tjekke den an. Vi lukker den igen om kort tid, og fortsætter jobbet. :-)

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også en lang process med at få sådan en op og køre 100% - skriv endelig når i åbner igen :)

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Næstved
Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 18
Fra  iBaii.dk - Kvalitetssikret nyheder m.m om Apple og andre gadgets Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Tak for dit indlæg!

Det unikke design som du referer til, har vi skam været inde og kigge på. Vi har brugt lang tid på at finde noget der kunne passe, og vi synes vi har ramt den rette skabelon som siden har nu. Vi er selvfølgelige slet ikke færdige endnu, og der vi nok komme nogle tweaks på designet som vil få det til at se anderledes ud. 

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Sean:

Hej Jesper

Tak for dit indlæg!

Det unikke design som du referer til, har vi skam været inde og kigge på. Vi har brugt lang tid på at finde noget der kunne passe, og vi synes vi har ramt den rette skabelon som siden har nu. Vi er selvfølgelige slet ikke færdige endnu, og der vi nok komme nogle tweaks på designet som vil få det til at se anderledes ud. 

Okay, men så synes jeg personligt selv at du skal lave et nyt "feedback" spørgsmål igen når du er færdig med siden 100%,

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er umuligt at sige hvad man syntes om siden når den ikke er færdig.

Jeg kiggede på den og det første indtryk jeg fik var at i havde installeret et wordpress theme hvor der ikke var blevet tilføjet noget indhold endnu.

Spørg igen når siden er færdig

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 18
Fra  iBaii.dk - Kvalitetssikret nyheder m.m om Apple og andre gadgets Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er lukket ned igen, og vi fortsætter arbejdet. Tak for indlæggende indtil videre. Skriv jer gerne op til nyhedsbrev så kan i følge med når vi åbner igen.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)