Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Priser på indløsningsaftaler

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 29. Oct 14
Indlæg ialt: 5
Fra  NewSecondHand Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer

Er der nogle der kender til priser på de forskellige indløsningsaftaler? Jeg tænker på f.eks. Sweedbank? Det er svært at få priserne oplyst på de forskellige sider. Jeg søger en aftale til betaling med Visa, Master etc, ikke Dankort, og det er en nystartet webshop. Smile også gerne meninger om jeres erfaring med nogle af firmaerne.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

her kan du bruge www.kortpriser.dk og bare klik dankort væk hvis du vil fravælge det

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 06:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi benytter Elavon til én af vores webshops samt Quickpay som PSP.
Du betaler 1,99% i transaktionsomkostning hos Elavon for VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro og JCB.
Det fungerer upåklageligt.
Skriv evt PM for mere info hvis du har spørgsmål.

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej NewSecondHand

Det *er* svært at få oplyst priserne på indløsningsaftaler. Det skyldes bl.a., at indløserne ofte giver dig et pristilbud baseret på din forventede omsætning og din branche og produkter (de laver en kreditvurdering af din forretning).

Nogle indløsere skriver deres priser, andre gør ikke. Swedbank, som du nævner, tager DKK 1.500 i oprettelsesgebyr, men mig bekendt afhænger deres gebyrer af (deres vurdering af) din forretning.

Jeg vil anbefale, at du kontakter en række indløsere og hører, hvad de kan tilbyde dig. Der er også andre faktorer, der spiller ind, fx afregningstiden. Det er lidt sjovere at få pengene efter 1 uge frem for efter 3 uger.

Med venlig hilsen
Heine 

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

John . du mener http://kortgebyr.dk/

DU skal tænke på at hjemmesiden er altså ikke up-to-day, det jeg mener er at f.eks quickpay skal du ikke betale 250 kr i oprettelse men samtidig skal du heller ikke betale 233,33 kr for dem, mig bemærket skal du kun betale 150 kr og ingen oprettelse,

Nu er Epay og Quickpay nok dem som er mest kendt i danmark på det område,

Gratis Oprettelse og 500 transaktioner inkluderet - 150*12=1800 +1000 net og 250 oprettelse hos net - Total = 3050

Epay 399 og 250 transaktioner inkluderet - 99*12=1188 + 1000 nets og 250 oprettelse hos net totalt= 2837,

Efter de 250 transaktioner 0,25 lad også sige at epay skal have lige så mange transaktioner som Quickpay så skal jeg betale 250,25 mere for epay der er 37,25 kr forskelle i mellem disse to.

Lad også sige at jeg tager lige mange transaktioner for de to så vinder quickpay i sidst ende. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

ja www.kortgebyr.dk og den er updated for ca en uge siden mig bekendt, og er korrekt

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

ja www.kortgebyr.dk og den er updated for ca en uge siden mig bekendt, og er korrekt

Priser passer ikke med Quickpay.,

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

tør jeg ikke sige - de sagde vist ellers god for den for en uge siden, men ellers må vi se om Ulrik kigger med - det er hans side

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du prøver at gå ind på Quickpay hvor der står klart på siden "Gratis oprettelse og ultrakort opsigelsesfrist" men på korgebyr står der "Oprettelse -> 250 kr"

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)