Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Priser på indløsningsaftaler

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

klip på + ved siden af de 250 så står der jo - quickpay 0 kr .- nets 250 kr - handelsbanken 0 kr - du skal bare bruge siden korrekt så tror jeg den er helt OK-Fjern flueben i dankort og så står der nu 0 kr ikke 

http://kortgebyr.dk/?24000

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo nu gøre det men det gøre det altså ikke før da jeg skrev :) men det er også ligemeget, det er bare så folk ikke forstå det mv. :)

God aften :)

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor fravælge dankort ?

Over 75% af min omsætning er med dankort.

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Angående kortgebyr.dk er priserne up-to-date og korrekte. Vi (Christian Blach, Joakim Sindholt og jeg) skal nok få gjort det mere tydeligt hvordan siden virker og, ikke mindst, hvordan 'kortgebyret' bliver udregnet. Formålet med siden er at finde den samlede omkostning (per transaktion) for at modtage betaling på nettet, dvs. inkl. gebyrer til indløsning og betalingsgateway (de samlede omkostninger). Siden er non-profit, uafhængig og alle er velkomne til at bidrage på Github.

Hvad angår indløsningsaftaler er vores priser baseret på listepriser og stikprøver. Jeg vil anbefale at du følger Heines (ePay's) råd og kontakter en god håndfuld indløsere og forhandler dig til en god aftale. Her skal du både tænke på indløsningsprisen (abonnement og transaktionsgebyr) men også udbetalingstiden, som kan være meget forskellig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Dankort eller Visa/Dankort? Det er ikke helt ligegyldigt :)

Og måske sælger trådstarter til en anden målgruppe eller et andet marked, end du gør. Det *kunne* i hvert fald være en del af forklaringen.

Mvh.
Heine 

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Og min kommentar var til ulven. :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Heine Aaen Hansen:

Dankort eller Visa/Dankort? Det er ikke helt ligegyldigt :)

Og måske sælger trådstarter til en anden målgruppe eller et andet marked, end du gør. Det *kunne* i hvert fald være en del af forklaringen.

enig - det dankort (inkl. kun dankort delen af visadankort) udgør tæt på 80% af netbetalinger i DKK af den enkle årsag, at gebyret er så lav. Der kan naturligvis være nogen små forretninger som har alt for få - og måske risiko fyldte handler, til dankort samlet betaler sig - for de større - voksende - med helt alm danske gennemsnitskunder - skal man tænke sig om inden man fravælger dankort - eller starte med andet og lægge dankort til når det betaler sig

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Oct 14
Indlæg ialt: 5
Fra  NewSecondHand Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne kunne tage VISA/Dankort. Så nu er spørgsmålet om man kan dette UDEN en aftale med NETS?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det kan du med masser af aftaler. Det er gebyr mæssigt naturligvis dyrere end hvis det er dankort delen i visadankort der bruges (statistisk ca 80% af al nethandel i DK er dankort - som dankort delen af visa - og via nets) - Du kan finde masser af betalingsindløsere der tager den dyrere visadankort sag - og det kan sagtens være billigere for dig hvis du har få transaktioner. Fjern flueben i dankort her www.kortgebyr.dk og du ser alle dem uden nets og dankort - sæt flue ben i dankort og du ser pris med dankort, som vil være højere hvis du har få transaktioner og lav pris . som du også indtaster

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)