Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tøj produktion

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 6. Nov 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er igang med at tegne designet til noget tøj.

Tøj produktionen vil i første omgang primaert bestaa af 2-3 skjorter, 3-4 t-shirts og 2-3 sweatshirts.
Skjorterne, t-shirts og sweatshirts fremstilles i 100% bomuld med højkvalitets tryk (saa det ikke fader meget i vask etc.)

Hvor ville det vaere bedst at faa produkterne fremstillet? 
Vietnam, Tyrkiet, andet?

Og hvad er prisenheden pr. stk - (Giv gerne retningslinjer a la, 300stk à hver koster x-antal kroner, 400stk à koster x-antal og 500stk koster x-antal)
Bare saa jeg kan faa en fornemmelse + budget etc. 

En ting til, ville det bedste vaere at lave egen hjemmeside og saelge herfra, eller hvordan? 

dbh


Simon Frank Nielsen 

Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Frank, 

I can give you advice if you are interested to produce clothes in Thailand. You can write to me via toon11st@gmail.com, so I can provide info to you via your email. 

PS. Writing me in danish or english is both fine with me.

Mvh.

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jeg kan hjælpe dig med produktionen af skjorter - t-shirst - sweatshirts - sizelabels - kanpper -etiketter mv. Jeg arbejder for en tyrkisk dansk virksomhed i Istanbul hvor vi producerer for en del danske brands. 

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. Jul 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank.  Du skal tjekke Ungarn eller Rumænien. De er den 2 i top i EU. Billig arbejdskraft,moms og transport. Men Thailand,Vietnam,Tykirt etc er ikke godt idee, f ex  2-3 uge transport tid, moms+import afgift og ikke EU medlem.

Jeg har en mindre tøj firma i Rumænien som arbejde for Norsk og Svensk store tøj,sko forhandlere. Wink  

Pris eksempel  ca:  skjorter og tshirt  fra 20-50kr pr stk. Men 100% bomlud er ikke den bedste for  tryk. Derfor fader meget i vask.

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bulvif

Lige til din orintering er Tyrkiet det eneste land udenfor EU der har en samarbejds-aftale med EU så man ikke betaler moms. Ved ikke hvem du samarbejder med eller har samarbejdet med- men vi lover max 10 dages leveringstid.....

Hej Frank : vi kan som firma i TYrkiet/Istanbul hjælpe dig med hele din produktion

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

... Og den Tyrkiske leveringstid er 3-6 dage afhængig af hvilket firma...

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

RL det kommer naturligvis an på hvilket fragtfirma:) Vi siger normalt til vores kunder de har det max 10 dag så er vi i den sikre ende 

Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hairexdk jeg er meget interreseret i at få produceret t-shirts, skjorter, sweatshirts osv.

Send mig venligst en mail: kaspertjob@live.dk

Mvh Kasper.

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 03:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  

må jeg få dit email

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 03:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

må jeg få  dit nummer

mit nummer er 50129152

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)