Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kølelager og regler herom, søges i København

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Nov 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Dette er mit første indlæg her på sitet, så i må lige bære over med mig hvis jeg har placeret det forkert - eller hvad ved jeg.

Det korte af det lange er, at jeg er ved at starte virksomhed og skal bruge et mindre kølelager (gerne med mulighed for senere udvidelse) til mine varer i København. 

Er der nogen af jer der har én eller flere i jeres netværk som lejer et kølerum ud i København? Meget gerne med kontor i forbindelse med, eller evt. mulighed for at etablere kontor i forlokalet eller lignende. Jeg har tænkt lidt på om en eksisterende slagerforretning måske kunne løse mit behov? Hvis ikke, har i så forslag til hvor man kan komme i kontakt med de rette folk omkring dette?

Mit andet spørgsmål er om i ved, om der er nogle helt specifikke regler, som kunne blive en barriere for at komme igang med et sådant kølelager? Min plan er at distribuere produkterne fra kølelageret, direkte ud til kunderne i København.

Jeg er åbent for gode - men også relaterende svar, til f.eks. andre forhold jeg skal være opmærksom på :-)

God aften

//Jakob S

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)