Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor køber man ting til under markedsprisen?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 16. Dec 14
Indlæg ialt: 15
Fra  MP MixSale Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Men hensyn til disse links du har sat ind. Det jo fint der er billige priser osv, men er det ikke noget med at man får et efterkrav både fra post danmark og skat hvis man køber derfra ?

Og f.eks. med miniinthebox.com kan man købe for under 80 kr uden at skulle betale efterkrav. Betyder det så man kan lave f.eks. 50 ordrer under 80 kroner og slippe for det eller ?

Jeg spørger fordi jeg selv overvejer at købe ting derfra :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

WideEyes.dk & AAimport.dk:
, men du må komme ind i kampen og lave lidt arbejde selv. Amino

Efterhånden er det her på Amino desværre blevet mere reglen end undtagelsen at spørger ikke har gidet lave det mindste arbejde selv, men forventer at vi andre der har brugt årevis på at finde gode leverandører, servere dem på et sølvfad! 

 

Ravn

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

MpTp10:

Og f.eks. med miniinthebox.com kan man købe for under 80 kr uden at skulle betale efterkrav. Betyder det så man kan lave f.eks. 50 ordrer under 80 kroner og slippe for det eller ?

Jeg spørger fordi jeg selv overvejer at købe ting derfra :-)

 

Start nu lige med at sætte dig ind i helt fundamentale regler vedrørende import inden du begynder at lege importør.  Toldreglerne har været belyst mindst 100 gange før her på Amino!

Tilmeldt 16. Dec 14
Indlæg ialt: 15
Fra  MP MixSale Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt nok en hård tone du kører herinde. Er ked af jeg spurgte dig, når du ikke rigtig gider gøre andet end at være ubehøvlet. Jeg har prøvet og kigge lidt på toldregler herinde, og fandt kun frem til konklusionen af at andre havde bestilt flere gange, men bare under 80 kr. Men det kunne være der var en der havde et mere præcist svar om det kunne lade sig gøre.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ravn:
forventer at vi andre der har brugt årevis på at finde gode leverandører, servere dem på et sølvfad! 

Ja - af frygt for at lyde som en sur gammel mand, så må jeg give dig ret. Der findes rigtig mange tråde med "hvor finder jeg leverandører", "hvem kan sælge mig dit & dat til laveste pris"

En af hovedingredienserne til en succesfuld forretning, er netop at man skal finde de rigtige leverandører - og det kan altså være rigtig rigtig tidskrævende....

Hilsen Morten - der nu er gået fra en sur gammel mand til igen at være glad Stick out tongue

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)