Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gigahost noget ustabilt crap

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft Gigahost rigtig mange år, og anbefalet dem til mange. Men de seneste 2 år har den server jeg ligger på været nede igen og igen. Har til morgen var den nede over en time! Jeg ved godt at Gigahost er et billigt selskab, men har aldrig haft problemmer med dem før.

Nu leder jeg så efter en ny løsning. Jeg har set på Curanet som jeg fik anbefalet. De står bag Unoeuro fik jeg at vide. Så måske det er på tide at flytte mine sites til et mere stabilt hosting firma.

Har i nogle erfaringer?

Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv brugt UnoEuro i 4-5 år og har aldrig oplevet problemer.
Jeg havde et spørgsmål på noget redirect og de svarede på supporten indenfor et kvarter og blev ved med at skrive indtil problemet var løst, jeg er meget godt tilfreds med dem. 

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes helt klart at du skal kig her,

Så læse hvad mange andre anbefaler af hjemmesider

Det kommer an på hvad du skal bruge din side til?, og hvor mange besøgene du skal have osv.

Er det et stort site? eller lille site?

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hos Serverfruit har vi stor fokus på kvalitet. Det betyder bl.a. at vi hele tiden holder øje med serveren og sørger for at den kører. Hvis du har nogle spørgsmål er du selvfølgelig velkommen til at spørge.

Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

sonalias:
Har selv brugt UnoEuro i 4-5 år og har aldrig oplevet problemer.
Jeg havde et spørgsmål på noget redirect og de svarede på supporten indenfor et kvarter og blev ved med at skrive indtil problemet var løst, jeg er meget godt tilfreds med dem. 

Ingen tvivl om at de har et ok system, de har bare mange per server og deres politik med at man kun har 1 Gb per postkasse gør at jeg ihvertfald ikke kan bruge deres system.

Bruger selv webhosting.dk der kan jeg selv styre min postkassestørrelse, jeg bliver lagt på en server med få kunder og bliver lagt på en ny server hver gang hvis der er en ledig, derudover havner jeg ikke i diverse problemer med PHP opdateringer fra 5.3 > 5.6 som Unoeuro er igang med, kan og vil kun give problemer, hos webhosting.dk bestemmer jeg selv. Jeg rejser en del og hastigheden på deres system ser ud til at være iorden, også udenfor Danmark.

/Niels

 

Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Remy:
Men de seneste 2 år har den server jeg ligger på været nede igen og igen

Problemet med Gigahost er at alle dine domæner ligger på samme maskine (sikkert sammen med tusindvis af andre), så alle dine sites er således nede på en gang, og det er ikke specielt godt hvis du har flere vigtige sites. Med de priser Gigahost tager er det ikke underligt at de har de problemer, de skal fylde deres servere godt op for at kunne tjene penge.... men billigt det er det, og sikkert fint til en hjemmeside med billeder af sommerhuset :-)

/Niels

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 8. Feb 07
Indlæg ialt: 157
Fra  Bahnhof Grafisk Design Bureau Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vores hjemmeside hos Gigahost har en oppetid på 99,98 den seneste måned, så vi kan ikke tillade at brokke os Smile

Prøv at kontakte dem og måske flytte til en anden server.

Med venlig hilsen Rune Breinholt Andersen

LabelLand.dk

Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Breinholt Andersen:
Vores hjemmeside hos Gigahost har en oppetid på 99,98 den seneste måned

Er bestemt ok, ingen kan have 100%,

Nu kan jeg se du driver webbureau, kan se du ligger på en webserver med over 1500 domæner på, har det ikke en negativ effekt på din SEO?

/Niels

Fra Hadsten
Tilmeldt 8. Feb 07
Indlæg ialt: 157
Fra  Bahnhof Grafisk Design Bureau Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen tvivl om, en dedikeret server vil skabe bedre SEO resultater. Men vi bruger stort set ingen resourcer på SEO på vores egen hjemmeside, så lige nu er vi faktisk tilfredse.

Niels.M:

Rune Breinholt Andersen:
Vores hjemmeside hos Gigahost har en oppetid på 99,98 den seneste måned

Er bestemt ok, ingen kan have 100%,

Nu kan jeg se du driver webbureau, kan se du ligger på en webserver med over 1500 domæner på, har det ikke en negativ effekt på din SEO?

/Niels

Med venlig hilsen Rune Breinholt Andersen

LabelLand.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Niels.M (Søren.Pedersen, Erik Andersen):

sonalias:
Har selv brugt UnoEuro i 4-5 år og har aldrig oplevet problemer.
Jeg havde et spørgsmål på noget redirect og de svarede på supporten indenfor et kvarter og blev ved med at skrive indtil problemet var løst, jeg er meget godt tilfreds med dem. 

Ingen tvivl om at de har et ok system, de har bare mange per server og deres politik med at man kun har 1 Gb per postkasse gør at jeg ihvertfald ikke kan bruge deres system.

Bruger selv webhosting.dk der kan jeg selv styre min postkassestørrelse, jeg bliver lagt på en server med få kunder og bliver lagt på en ny server hver gang hvis der er en ledig, derudover havner jeg ikke i diverse problemer med PHP opdateringer fra 5.3 > 5.6 som Unoeuro er igang med, kan og vil kun give problemer, hos webhosting.dk bestemmer jeg selv. Jeg rejser en del og hastigheden på deres system ser ud til at være iorden, også udenfor Danmark.

Det er fint du er fan af webhosting.dk, men kan du så ikke fokusere på det, frem for din subjektive holdning til konkurrenterne og hvad du tror der er op og ned hos dem?

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)