Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler salg på webshop, hvad er der galt?

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 6. Nov 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Fairybaby.dk Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Brodersalsa:

Må jeg anbefale Jer at I kigger lidt på Jeres leveringspriser;-)

De er simpelthen alt for dyre.

Benyt i stedet den fremragende løsning pakkelabels.dk

Vi benytter den selv til vores webshops.

Pakkelabels er super til nystartede virksomheder som Jeres og I kan integrere pakkelabels med Jeres Prestahop løsning. Super simpelt.

Jeg lagde eksempelvis en hagesmæk i indkøbskurven og den billigste løsning hos Jer er 28,- og den dyreste hedder 70,-

Jeg går ud fra, at de 28,- er som A brev op til 250 gram, men én hagesmæk burde ikke veje over 100 gram????

Giv kunden nogle valgmuligheder. I dette tilfælde kan de vælge pakken som A brev, og hvis den virkelig vejer over 100 gram, så tilbyd kunden også den mulighed at vælge B brev til 22,50,-

Den dyreste løsning hos Jer hedder 70,- med track&trace.

Den kan I tilbyde kunden til 39,- med track&trace igennem pakkelabels.dk for pakker op til 1 kg.

Og for pakker mellem 1-5 kg. koster det 49,-

Vil kunden have med omdeling koster det yderligere 19,-

Pakkelabels har endvidere lige indgået samarbejde med GLS så det kan I altså også tilbyde kunden;-)

Check det ud, men giv Jeres kunder flere valgmuligheder - vi har i hvert fald erfaret med vores webshops, at kunderne godt kan lide at de selv kan vælge....

Sidst men ikke mindst syntes jeg dine kontaktoplysninger lugter af for meget hobby. (Ikke at der er noget galt med hobbyvirksomheder)

Tel: +45 30 57 01 97

mai(at)maxkrone.dk

Just FYI ;-)

Mange tak for svaret ! 

Vi vil kigge nærmere på pakkelabels.dk og priserne på levering, så vores kunder i fremtiden kan få flere valgmuligheder

Du har ret i at kontaktoplysningerne lugter lidt af hobby.. Vi arbejder fuldtid på shoppen men har hjulpet en anden virksomhed (deraf navnet på mailen) vi har oprettet en ny mail, men vores designer har ikke nået at rette det endnu. 

Skønt med en masse god feedback til os! :o) 

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)