Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler salg på webshop, hvad er der galt?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 6. Nov 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Fairybaby.dk Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er 

Vi har startet en ny webshop op med kvalitet til babyer. Vi sælger blandt andet trælegetøj, puslespil, skridsikre strømper, med mere.

Vi har haft mange besøgende efterhånden kan vi se i statistikken som vi tror kommer fra vores facebook side, så det fungerer meget godt. :o)

Men men men.. vi har ikke haft noget salg endnu og vi undrer os selvfølgelig over hvorfor.. Vi har haft flere ting op at vende - både pris, fragt, layout..

Vi har spurgt venner og bekendte om feedback - som kun har været positivt.

Derfor håber vi at der er en behjælepelig venlig amino derude, som kan komme med noget konstruktiv feedback til os?

Så vil vi være meget taknemmelige! :o)

Mvh. FairyBaby

www.fairybaby.dk  

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes din baggrund tager vildt meget focus.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot shop! hvad er den lavet i?

Tilmeldt 6. Nov 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Fairybaby.dk Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak! :o)

Den er lavet i Prestashop af firmaet danaweb.

Tilmeldt 6. Nov 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Fairybaby.dk Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det har du faktisk ret i, det vil vi tage til efterretning og prøve at finde et mere "roligt" baggrundsbillede, måske bare en blå baggrund uden stjerner.

Tak for svaret :o) 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, i hvert fald noget der ikke tager focus fra jeres varer. :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

fairybaby.dk:
Vi har haft mange besøgende efterhånden kan vi se i statistikken som vi tror kommer fra vores facebook side, så det fungerer meget godt. :o)


hvad er mange besøgende? førhen kunne jeg nemt have 200 unikke besøg på en dag uden salg....

synes egentligt siden ser fin ud dog for mig virker jeres priser på fx 36,10 kr. underlige... der havde jeg nok valgt 36 eller 35.... men det er måske bare mig:)

samtidig synes jeg jeres knapper ikke skal have samme farve som resten af siden... de skal være røde eller grønne... så en eller anden artikel et eller andet sted om at det kunne betyde rigtigt meget hvad farve en knapper til lig i kurv osv. havde. dog ikke noget jeg selv har gjort det store ud af... burde jeg dog nok:)

jeg ville også korte baggrunden ned i toppen så varene ikke kommer så langt nede... der er meget spild plads der. og kort logoerne ville jeg også få op i toppen. betyder meget hvad man kan betale med.

også bunden ville jeg lave om så der kun er standard adresse osv der...

alt det andet der er der ville jeg sætte ud i højre siden...

banneret i bunden med hurtig levering osv ville jeg sætte øverst på siden og ikke i bunden.

mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Tilmeldt 6. Nov 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Fairybaby.dk Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Altimobiler.dk:

fairybaby.dk:
Vi har haft mange besøgende efterhånden kan vi se i statistikken som vi tror kommer fra vores facebook side, så det fungerer meget godt. :o)


hvad er mange besøgende? førhen kunne jeg nemt have 200 unikke besøg på en dag uden salg....

synes egentligt siden ser fin ud dog for mig virker jeres priser på fx 36,10 kr. underlige... der havde jeg nok valgt 36 eller 35.... men det er måske bare mig:)

samtidig synes jeg jeres knapper ikke skal have samme farve som resten af siden... de skal være røde eller grønne... så en eller anden artikel et eller andet sted om at det kunne betyde rigtigt meget hvad farve en knapper til lig i kurv osv. havde. dog ikke noget jeg selv har gjort det store ud af... burde jeg dog nok:)

jeg ville også korte baggrunden ned i toppen så varene ikke kommer så langt nede... der er meget spild plads der. og kort logoerne ville jeg også få op i toppen. betyder meget hvad man kan betale med.

også bunden ville jeg lave om så der kun er standard adresse osv der...

alt det andet der er der ville jeg sætte ud i højre siden...

banneret i bunden med hurtig levering osv ville jeg sætte øverst på siden og ikke i bunden.

mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Vi har haft 300 besøgende de sidste to dage, men nogle af dem er selvfølgelig også venner og bekendte som bare lige ville kigge, så man kan selvfølgelig ikke se dem alle som potentielle kunder.

Grunden til at priserne virker underlige er fordi vi har 10% på alle vores varer, så retter webshoppen selv ned til f.eks. 36,10 :o)

Mange tak for de gode ideér! især det med at rykke banneret i bunden, øverst på siden i stedet for. Det giver rigtig god mening!

Vi vil også prøve at få fjernet spildpladsen i toppen og finde andre farver til knapperne. Rigtig gode ideér og igen tak :o) 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror det går galt i indkøbskurven. Jeg kunne i hvert fald ikke lige se, hvordan jeg kom videre. Den der knap med at man kan bestille som gæst konkurrerer jo med 10 andre primære call to actions.

Der ud over synes jeg det virker meget underligt med de priser. Lav dem enten 86,- eller 86,95. 86,10 er danskere ikke helt vant til.

Tilmeldt 6. Nov 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Fairybaby.dk Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Vadskær:

Tror det går galt i indkøbskurven. Jeg kunne i hvert fald ikke lige se, hvordan jeg kom videre. Den der knap med at man kan bestille som gæst konkurrerer jo med 10 andre primære call to actions.

Der ud over synes jeg det virker meget underligt med de priser. Lav dem enten 86,- eller 86,95. 86,10 er danskere ikke helt vant til.

Jeg tror du har ret! vi vil prøve at lave betal som gæst-knappen større og fylde mere, så kunden først får øje på den. Eller måske kan vi gøre det til en standardfunktion at man betaler som gæst medmindre man er logget ind. Tak for gode råd! :o) 

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)