Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min mail er spam - Hvorfor?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange af vores mail sendt fra vores server www.made4men.dk er begyndt at ryge i spamfiltre. Det startede på Gmail og er nu så gralt at hvis jeg sender til mig selv ryger jeg i mit eget spam filter. Hvad kan jeg gøre ved dette? Det er både vores ordrebekræftigelser fra vores eget system såvel som mails jeg selv sender.

 Nogen forslag?

  

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

hehehe... Det er sq da også skidt...
Men ved første øjekast - så ville mit filter nok også tage mails fra @made4men.dk , da det virker meget "enlarge-your-penis"-like :D

Hhmm.. Ofte sender man service-mails m.m. fra mails som info@made4men.dk .... men hvis I nu prøver at teste med en mail i sender fra "et-dansk-ord"@made4men.dk .... Det er jo gerne buzzwords der får filteret til at kicke den i skraldespanden.
I sender ikke billeder med jeres mails vel? (mener at have læst man forsøger at komme billedspam til livs...)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at få en anden domæneadresse til dine og shoppens mail, med et mere klingende dansk navn??

Jeg ved det ikke, men det er da et bud, for mit filter er sat til at sortere udenlsndske ord fra!!

Geeked

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Rødovre
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Dette kunne være en mulig årsag!! Den mailserver i sender fra KAN (uden nogen god grund) være blevet registeret på en af disse world-wide-SPAM-lister, mange udbydere bruger til at blokere eller registere som SPAM'ere.

Listerne regiere IP adressen og ikke domænet. Hvis du er udheldig at jeres mailserver (med IP nummer) kommet i på en af disse lister, så har i et udfordring med at få den fjernet.

Det var en mulighed!

Hilsen

Claus 

 

 

 

Mit hobbyprojekt www.babygadget.dk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu haft min udbyder til at kigge på det.

Jeg har ikke umiddelbart en SPF-Record. Det kan dog godt være navnet, men det ændre vi nu ikke sådan lige. :-)

Men jeg må jo ud og købe mit noget nyhedsbrev service istedet for at klare det selv.


Mvh.

Jesper Hvejsel

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Manglende SPF-record er i hvert fald en plausibel forklaring på hvorfor du ryger i spam-filtre. De store udbydere lægger meget vægt på SPF. 

Navnet synes jeg heller ikke du skal ændre - det burde være irrelevant med en korrekt SPF-opsætning.  

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvejsel:

Men jeg må jo ud og købe mit noget nyhedsbrev service istedet for at klare det selv.

 

Jeg kan anbefale www.ebrev.info de yder en kanon service, har et fantastisk produkt og så er de Aminoer.
Den ene af dem kan Du finde i denne tråd ;)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er SKIDE surt og jeg kender det desværre fra mig selv.

Kører nemlig www.themodelsdiet.com og tro mig ... det er noget nær umuligt, at få mails ud til kunder og kontaktpersoner Big Smile

 

meeeen det går nu nok - så må du bare følge lidt op, på dine kontakter og kunder m.m.

 Men ja, det kan være surt.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

I bør få sat en SPF record op. Det kan testes her: http://www.kitterman.com/spf/validate.html 

Hvis i tester med "designure.dk" får i denne record: "v=spf1 a mx include:spf.surf-town.net -all"

Tester du med "made4men.dk" fås følgende:

SPF records are published in DNS as TXT records. No TXT records found for your domain.

SPF records should also be published in DNS as type SPF records. This is new and most implementations do not support it yet. No type SPF records found.

Bla. hotmail kører en meget hård linie omkring dette for at dæmme op for spam, så det er forventet at mails fra domæner der ikke benytter SPF records kun vil nå en brøkdel af sine modtagere.

Mvh Jesper

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)