Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler nyt logo - skal du lave det?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Aminoer!

Står pt. og overvejer at få lavet et nyt logo til mit webbureau, CJ Media. Jeg skal snart have bestil markedsføringsmaterialer hjem, hvorfor jeg gerne vil gave et logo, der er i top klasse. Det nuværende logo synes jeg egentligt er fint, men ikke optimalt.

Derfor.

Hvis du kan lave mig et logo til mit webbureau, så vil jeg gerne give dig 750 kroner + moms. Jeg betaler altså kun, når/hvis jeg bliver tilfreds.

Angående kravene til logoet, har jeg ikke de store krav. Det skal være simpelt - i høj opløsning (filformater: .png, .jpeg, og filerne til f.eks. Photoshop). Ligeledes skal logoet ikke være en farvebombe, men en enkelt farve (måske to) er i orden. Ellers, har du frie hænder.

Jeg håber, at modtage nogle gode bud. Du bedes maile mig dine bud (eller blot kontakte mig) pr. mail - info @ cjmedia.dk.

Du er naturligvis også velkommen til at skrive her i tråden. På forhånd tak.

// Casper Victor Jensen.

Fra Nørre- Snede.
Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper Lorenzo
Jeg kunne vildt godt tænke mig at spørge dig om noget :)
Laver du selv dine hjemmesider eller har du nogen/nogle til at lave dem?

Ps. på forhånd tak :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Nickolaj.

Jeg laver dem naturligvis selv, men outsourcer opgaver, som jeg ikke vil bruge min tid på - f.eks. tekster og grafik. Noget specielt du tænker på?

// CVJ.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Casper,

måske vi kan bytte med noget af dit arbejde?

PS! I øvrigt bør et logo aldrig laves i Photoshop - og slet ikke når det skal bruges til markedsføringsmaterialer (tryk) :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid opgaven på Odesk.com eller freelancer.com så har du et nyt logo til 1/4 del af prisen du vil give. Eller lav en designkonkurrence på et tilsvarende site og få spande-vis af forslag....

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Lorenzo Jensen:
Hvis du kan lave mig et logo til mit webbureau, så vil jeg gerne give dig 750 kroner + moms. Jeg betaler altså kun, når/hvis jeg bliver tilfreds.

Hej Casper,

Vi kan tilbyde dig logoet for 623,75 kr inkl. moms. Du kan se nogle af de logoer vi har lavet til andre aminoer her i tråden. http://www.amino.dk/forums/t/234432.aspx#1523709

Der gælder at du betaler kun når vi er kommet frem til det du er tilfreds med. Designet er i 300 dpi og du får det færdig logo i jpg, png, pdf, ai og eps. 

Lad mig høre hvis det vækker din interesse.

Vh

Marc

Tribe90.dk

Fra Nørre- Snede.
Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, :)
Jeg kunne godt tænke mig og lærer det, men har du nogen uddannelse eller er det bare selvlært?  

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nickolaj Skytte Nielsen:

Okay, :)
Jeg kunne godt tænke mig og lærer det, men har du nogen uddannelse eller er det bare selvlært?  

Der er flere uddannelser indenfor emnet, alt efter hvad du vil:

- Web integrator er nok den mest basale.
Her lærer du html og css, samt php ELLER .net alt efter hvad du vil fokuserer på på hovedforløbet.
Hele uddannelsen tager 1½-2 år. Det er meget begrænset hvad du lærer om design og af samme grund bør du endten læse på det ved siden af eller fortsætte i uddannelses systemet efter. Fordelen ved WI er den ikke kræver lærerplads eller gymnasiel uddannelse

- Mediegrafiker lærer du at desgine, primært til trykte medier, men også til web.
Den kræver en lærerplads og hele uddannelsen tager 4-5 år så vidt jeg husker. Grundforløbet til Web integrator ville være et godt supplement hvis du ønsker at lave web orienterede løsninger.

- Multimedie Designer (er den jeg ved mindst om)

Kræver gymnasiel uddannelse. Den svarer vidst nogenlunde til Mediegrafiker, men er mere om online marketing.
Jeg ved ikke hvor længe den varer. 

Fra Nørre- Snede.
Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, tak for besvarelse af mit spørgsmål, jeg vil dykke lidt dybere ned i det :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)