Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tracking af affiliate uden om netværk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det muligt at tracke egne affiliate aftaler via et system? Jeg har af og til nogen der gerne vil have en annonce for deres webshop, men de er ikke i et affiliate netværk, så ville gerne jeg kunne tracke salg hos dem, kan dette lade sig gøre?

VH Cecilie

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart, så er mit forslag, at du beder dem signe hos partnerads, det er det hurtigste og nemmeste for dig.... syntes ikke det giver mening, at du skal håndtere den slags, hvis det er noget der er behov for en gang i mellem, medmindre der er en farlig masse guld i at have de bannere til at rende på din side.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke prøvet de plugins du nævner da jeg ikke har wordpress, men tak for tippet de skal helt sikkert kikkes nærmere på, og om det kan betale sig at skifte platform.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger du open source eller noget, du selv har programmeret? 

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger noget der hedder mono.net.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 05:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie

Det er det! Men hvis ikke du har en dybere teknisk IT viden - eller kan trække på en, der har - så vil jeg ikke anbefale det. Der findes systemer som fx http://www.postaffiliatepro.com/ - der kan bruges. 

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak, jeg har kikket på det, men som jeg kan se, er det for webshops eller andre der gerne vil holde styr på deres annoncører. Det jeg skal bruge er den anden vej rundt, hvor jeg annoncere og skal kunne have et overblik over de webshops jeg genere salg til.

Vh Cecilie

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Jan 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Cecilie.

Lykkedes det dig at finde et system du kunne bruge? Hvis ikke vil jeg meget gerne snakke med dig.

Mig og en kammerat er ved at lave en startup der skal hjælpe bloggere og andre content creators med at administrere affiliate aftaler med webshops. Vi er ikke helt klar til at lancere endnu, men vil super gerne høre om hvad dine behov er og evt. have dig med i en tidlig beta test.

Vores system kræver ikke noget teknisk af din platform, da du blot skal linke til produkter hos butikkerne. Butikken skal derimod integrere med vores platform for at vi kan tracke henvisninger. Lige nu understøtter vi Shopify, og skal i løbe af de næste par måneder have bygget integrationer til andre shop systemer. Hvis du har en konkret butik du gerne vil arbejde med, kan vi jo tage en snak med dem for at finde uf af hvordan vi bedst får integreret med dem.

Håber at høre fra dig på sb@sellsume.com

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)