Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGER HJÆLP TIL KAMERA

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner.

Jeg står og skal bruge et kamera jeg kan tage billeder med til private fester! Da jeg ingen kendskab har indenfor det her område vil jeg gerne have hjælp det at købe det rigtigt kamera :-)

Tak på forhånd!

Med venlig hilsen

Jeansi  

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Svaret til dit spørgsmål kommer jo an på hvad du skal bruge billederne til bagefter ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Nørresundby
Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeansi - jeg kan ikke sige hvilket du absolut skal købe, men når du fotograferer ved fester, så er lyset tit dårligt og så skal du bruge en højre ISO, så det skal du virkelig være opmærksom på. Du kan bruge snapsort.com til at sammenligne kameraer - jeg bruger selv Nikon - håber de hjælper

Bryllups- og børnefotograf i nordjylland

- nordensfotograf.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil mene at et lille prisvenligt spejlreflekskamera er at foretrække. Det kan f.eks. være et Canon 100D, 600D. 650D eller 700D Jeg vil dog også investere i en professionel blitz når du skal bruge det til fester. 

Mvh.
Tobias 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, 

jeg er selv i gang med at source markedet for det rigtige kamera til at skyde produkt billeder. Først og fremmest skal du gøre op med dig selv om der skal være mulighed for at stille på fokus, dvs hvor i billedet du ønsker at stille skarpt, samt hvor lysfølsomt dit behov er. 

Skal du lave gode billeder og det anbefales du køber spejlrefleks, hermed kan du 'lege' med indstilling af skarphed og dybde.. Har selv et godt øje til det lille Canon 100D så frem du ikke er professionel, men stiller krav til dine billeder og har lyst til at udvikle din foto kunnen. 

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel tak for dit svar!

Tilmeldt 26. Nov 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jeansi

Jeg kan ikke lade være med at drille lidt..

Dit spørgsmåls svar afhænger lidt af dit behov :)

Man kunne fristes til at foreslå et overvågningskamera som det i linket monteret i baren til at agere party-videokamera (bare alle har det fint med det!) eller måske montere sådan en fætter i soveværelset he he.

Det er lidt Paris Hilton-agtigt, can't help it. Amino spirit rocks! Jeg plejer i øvrigt at købe mine kamera hos Pixminia for at få dem billigt (det er dog ikke overvågningskameraer men de lidt mindre DSLR-kameraer). De er ok, men forvent ikke så super service.

Jensen.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)